Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Порошенко витратив більшу частину передвиборчого фонду на рекламу на ТБ та зовнішніх носіях

Порошенко витратив більшу частину передвиборчого фонду на рекламу на ТБ та зовнішніх носіях
Фото: reuters.com
Чинний президент Петро Порошенко витратив на свою виборчу кампанію 584,5 мільйонів гривень.

Найбільше коштів у першому турі Порошенко витратив на телерекламу - 329 мільйонів гривень (56% від усіх витрат). Зокрема, він замовляв рекламу на телеканалах "Україна" - 96,4 мільйона, "ІНТЕР"  - 47 мільйонів, "СТБ"  - 31,8 мільйона, "Прямий"  - 21,8 мільйона, повідомляє рух "ЧЕСНО" за результатами аналізу остаточного фінансового звіту Порошенка за витрати в першому турі виборів.

Другою значною статтею видатків була зовнішня реклама кандидата. У першому турі вона обійшлася Порошенку у 58,2 мільйона гривень.

До компаній, які отримали найбільше коштів із виборчого фонду Порошенка, відносять фірми, які виготовляють друковані агітаційні матеріали: ТОВ "Інтерконтиненталь-Україна" (отримала 44,5 мільйони) та ТОВ ГК "Статус Інвест Інжиніринг" (31,8 мільйона).

Також 2,2 мільйона гривень кандидат перерахував НСК "Олімпійський" - за проведення дебатів 14 та 19 квітня.

У 2018 році Порошенко задекларував отримання близько мільярда гривень дивідендів.

Водночас лише офіційні витрати Порошенка на виборчу кампанію до кінця першого туру склали понад 800 мільйонів гривень. Адже, за інформацією, вказаною в декларації, Порошенко витратив 122 мільйони на рекламу ще у 2018 році.

Нагадаємо, найбільше грошей за рекламу під час передвиборної програми отримав телеканал "Україна" українського олігарха Ріната Ахметова - 260 мільйонів гривень.

 
 
росія чинить культурний геноцид в Україні. Які справжні цілі Кремля – Джейд МакГлинн
росія чинить культурний геноцид в Україні. Які справжні цілі Кремля – Джейд МакГлинн
США оголосили про новий пакет військової допомоги для України на $1 млрд
США оголосили про новий пакет військової допомоги для України на $1 млрд
Роль російських аграрних олігархів у виробництві безпілотників. Розслідування ухилення від санкцій – Frontelligence Insight
Роль російських аграрних олігархів у виробництві безпілотників. Розслідування ухилення від санкцій – Frontelligence Insight
росіяни прорвалися до Очеретиного. І намагаються закріпити успіх – Том Купер
росіяни прорвалися до Очеретиного. І намагаються закріпити успіх – Том Купер
Пропагандони мають нову героїню у Вашингтоні. Вони лютують через
Пропагандони мають нову героїню у Вашингтоні. Вони лютують через "зраду" республіканців – Джулія Девіс
Європа, а не НАТО, має відправити війська в Україну. Чому не слід хвилюватися через ризики ескалації – Foreign Affairs
Європа, а не НАТО, має відправити війська в Україну. Чому не слід хвилюватися через ризики ескалації – Foreign Affairs
Нема причин поки радіти оголошенню про американську допомогу. Що дозволяє росіянам просуватися – Том Купер
Нема причин поки радіти оголошенню про американську допомогу. Що дозволяє росіянам просуватися – Том Купер
Багато дрібних дій. росіяни продовжують наполегливо атакувати українські позиції за підтримки авіації та артилерії – Дональд  Гілл
Багато дрібних дій. росіяни продовжують наполегливо атакувати українські позиції за підтримки авіації та артилерії – Дональд Гілл