ТЕХНОЛОГІЇ
НОВИНИ
Завдяки новій функції "Рекомендовані дописи" у стрічці соцмережі Instagram рекламні дописи відображатимуться після того, як користувач прогляне усі пости акаунтів, за якими стежить.
Фото: frasesdelavida.com
Підписуйтесь на iPress.ua в соціальних мережах Twitter, Facebook та Google+. Будьте в курсі останніх новин.
Якщо ви помітили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити редакцію
В Instagram з'явилась нова функція для показу реклами
Instagram повідомив, що нова функція уже доступна на всіх пристроях

Як передає Укрінформ, про це повідомляє Techcrunch.
Нова функція замінить повідомлення "На цьому поки що все", яке з’являлося, коли користувач переглянув усі дописи акаунтів, на які підписаний, за останні три дні. Сервіс створив його, щоб допомогти користувачам не зловживати мобільним додатком.
Як зазначає The Tech Portal, реклама базуватиметься на вподобаннях користувачів. Це означає, що вона може привернути увагу та збільшити час використання додатку. Також у цій секції будуть дописи від акаунтів, за якими користувач не стежить, але які, на думку сервісу, може вподобати.
Читайте новини також російською мовою.
НОВИНИ ПАРТНЕРІВ
НОВИНИ ПАРТНЕРІВ
Пропонуємо Вам також почитати на iPress.ua новини України. Останні новини тільки у нас.
КОМЕНТАРІ (0)
+Додати коментар
20 08 2020 14:40
МЕДІА
iPRESS РАДИТЬ
-
ФОТО Вчені вперше зробили 3D-знімок коронавірусу
-
ФОТО Представили телескоп, яким можна управляти зі смартфона
-
ФОТО Астрономи відкрили екзопланету в системі з трьома зірками й дивною орбітою
10 найбільш затребуваних професій в Україні в найближчому майбутньому 1Від програмістів до економістів
Компанія Neuralink Ілона Маска показала інтерфейс "мозок-комп'ютер"