Влада Лондона інвестує 400 млн фунтів у переобладнання велодоріжок
Влада Лондона пообіцяла переобладнати "суперхайвеї" - нові велосипедні доріжки,- щоб уникнути загибелі велосипедистів.
Цього місяця лише впродовж декількох днів на нових велодоріжках Лондона загинули шестеро велосипедистів.
Після серії трагічних випадків мешканці Лондону організували акцію протесту, вимагаючи у міської влади зробити велодоріжки більш безпечними і відокремити їх від проїжджої частини.
Після акцій протесту, які привернули увагу громадськості до проблеми, мер заявив, що велосипедистам заборонять їздити у навушниках, і пообіцяв прокласти нові велосипедні доріжки, відокремлені від проїжджої частини. На це влада британської столиці планує витратити близько 400 млн фунтів стерлінгів.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У німецьких містах покоління iPhone покидає автомобілі
У Лондоні працює система "суперхайвеєв", пофарбованих у голубий колір, якими їздять велосипедисти. Більшість аварій цього місяця відбулися саме на цих доріжках, що спричинило обурення спільноти Лондона.
Велосипедні доріжки створили декілька років тому за ініціативою мера Лондона Бориса Джонсона, який сам щодня їздить на роботу на велосипеді.
Для популяризації цього виду транспорту у 2005 році у Лодоні з'явилися Barclays Cycle Hire – стоянки велосипедів, де їх можна брати напрокат на 24 години або на тиждень. Тепер у місті діють 550 таких стоянок. Рекордний успіх орендовані велосипеди Boris Bikes, як їх назвали лондонці, мали під час Олімпіади минулого року. Рекордом стали 47 тис осіб, які скористалися цим транспортом впродовж одного дня.
Тим не менш, велосипедні доріжки виявилися не настільки добре продуманим проектом. У п'ятьох аваріях з шести велосипедисти загинули під колесами вантажівок або автобусів, водії яких просто не бачать тих, хто рухається по "суперхайвею".
За матеріалами Gazeta Wyborcza