ВООЗ: Країни мають захищати дітей від реклами шкідливих продуктів
Попри одноголосно ухвалені ще в 2010 році рекомендації ВООЗ для країн щодо регуляції реклами продуктів та алкоголю, лише половина країн європейського регіону вжила певних заходів, інформує Центр новин ООН.
"Незважаючи на переконливі докази того, що маркетинг продуктів з високим вмістом жирів, солі і цукру негативно впливає на харчові звички дітей і сприяє їх ожирінню, багато країн не поспішають впроваджувати рекомендації", - йдеться у доповіді ВООЗ.
Також експерти організації наголосили, що у більшості наявних норм та законів наголошується лише на ТБ-рекламі, хоча маркетинг діти бачать і в інтернеті, і на полицях магазинів.
Крім того, у ВООЗ вважають, що наявні обмеження щодо реклами у більшості випадків захищають дітей до 12 років, хоча підлітки також підпадають під негативний вплив.
Нагадаємо, що за даними ВООЗ станом на 2016 рік 45% українців віком 15-19 років вживають алкоголь. При цьому, серед хлопців таких 53%, а серед дівчат – майже 37%. Для порівняння – в усьому світі алкоголь вживають 27% людей віком 15-19 років.