Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Якщо уряд не хоче управляти львівським аеропортом, міськрада готова стати власником - Садовий

Якщо уряд не хоче управляти львівським аеропортом, міськрада готова стати власником - Садовий
Андрій Садовий. Фото: galinfo
Мер Львова відмітив, що концесія об’єктів критичної інфраструктури в умовах війни межує з державною зрадою.

Львівська міська рада, та її очільник Андрій Садовий виступили проти передачі в концесію львівського аеропорту і готові прийняти його до комунальної власності міста, повідомляє "Економічна Правда".

"Львівський аеропорт є одним з найкращих і найефективніших. Ми маємо за останній рік приріст пасажиропотоку 41%. Ми маємо дуже якісні фінансові показники, бо дохід, який отримало наше летовище торік, становить 523 млн грн. Плюс прибуток - 128 млн грн. 

Це державне підприємство. Ви бачили такі показники на інших державних підприємствах? Коли я чую розмови, що треба аеропорт кудись передавати, в якісь концесії - я цього не можу зрозуміти" , - заявив мер міста Садовий.

Садовий зауважив, що  аеропортом користується Яворівський полігон, який є найбільшим військовим полігоном України та порекомендував уряду звернути увагу на інші міста.

Мер Львова відмітив, що концесія об’єктів критичної інфраструктури в умовах війни межує з державною зрадою.

"Я би пропонував уряду розвивати аеропорти в тих містах, де вже забули, що там літаки можуть сідати, а львівський аеропорт ставити у приклад, щоб переймали досвід, як якісно працює летовище, яка якісна синергія з міською та обласною владою.

Якщо уряд не хоче управляти аеропортом, ми готові, як міська рада, прийняти летовище і бути власником цього летовища. Для нас це буде велика честь", - наголосив Садовий.

Нагадаємо, що пасажиропотік аеропорту "Львів" у жовтні виріс майже на 45%

 
США оголосили про новий пакет військової допомоги для України на $1 млрд
США оголосили про новий пакет військової допомоги для України на $1 млрд
Роль російських аграрних олігархів у виробництві безпілотників. Розслідування ухилення від санкцій – Frontelligence Insight
Роль російських аграрних олігархів у виробництві безпілотників. Розслідування ухилення від санкцій – Frontelligence Insight
росіяни прорвалися до Очеретиного. І намагаються закріпити успіх – Том Купер
росіяни прорвалися до Очеретиного. І намагаються закріпити успіх – Том Купер
Пропагандони мають нову героїню у Вашингтоні. Вони лютують через
Пропагандони мають нову героїню у Вашингтоні. Вони лютують через "зраду" республіканців – Джулія Девіс
Європа, а не НАТО, має відправити війська в Україну. Чому не слід хвилюватися через ризики ескалації – Foreign Affairs
Європа, а не НАТО, має відправити війська в Україну. Чому не слід хвилюватися через ризики ескалації – Foreign Affairs
Нема причин поки радіти оголошенню про американську допомогу. Що дозволяє росіянам просуватися – Том Купер
Нема причин поки радіти оголошенню про американську допомогу. Що дозволяє росіянам просуватися – Том Купер
Багато дрібних дій. росіяни продовжують наполегливо атакувати українські позиції за підтримки авіації та артилерії – Дональд  Гілл
Багато дрібних дій. росіяни продовжують наполегливо атакувати українські позиції за підтримки авіації та артилерії – Дональд Гілл
російська загроза не щезне. Без європейського переозброєння НАТО прирікає себе на поразку – Ендрю Міхта
російська загроза не щезне. Без європейського переозброєння НАТО прирікає себе на поразку – Ендрю Міхта