Друге дихання, - ФОТОРЕПОРТАЖ
Фото: Михайло Гема / iPress.ua
Фото: Михайло Гема / iPress.ua
Фото: Михайло Гема / iPress.ua
Власник Buick Speedster 1921 року випуску Міссюра Руслан перший раз приїхав на фестиваль. Він представляє місто Запоріжжя, Музей техніки Богуслаєва.
Руслан розповідає, що Buick їм подарували.
Фото: Михайло Гема / iPress.ua
"Правильніше сказати нам подарували той брухт, який від нього залишився", - говорить власник прекрасного автомобіля. За його словами, при доброму фінансуванні на реставрацію автомобіля потрібно півтора роки. "Це дуже дороге заняття. Деталі шукаємо здебільшого через Інтернет, спілкуємося з партнерами в Україні, з колекціонерами, реставраторами".
Руслан зізнається, що машина в його житті це сни та повсякдення. "Машина – це життя!"
Фото: Михайло Гема / iPress.ua
Фото: Михайло Гема / iPress.ua
Фото: Михайло Гема / iPress.ua
Темчишин Роман володіє ексклюзивним автомобілем Carbodies Fairway fx4 1997 року випуску. Він говорить, що вже досить тривалий час проживає у Великобританії і відповідно минулого року машину теж привіз звідти. Однак потихеньку реставрує її у Львові.
Фото: Михайло Гема / iPress.ua
"Для мене авто це перш за все хобі. Я маю декілька автомобілів: одні для буденного життя, а інші для виставок. Мені подобається їх реставрувати, змінювати їх, оживляти".
Роман зізнається, що розганявся на своєму ретро-автомобілі до 120км/год, при чому на українських дорогах. Але переконує, що швидка їздка не для таких машин.
"Насправді на таких автомобілях не дуже хочеться розганятися. Хочеться їхати повільно, насолоджуватися, ловити реакцію перехожих і дарувати їм радість".
Фото: Михайло Гема / iPress.ua
Фото: Михайло Гема / iPress.ua
Власник BMW 340 1950 року випуску Іван Свага говорить, що його машина була придбана в 1977 році, коли його ще на світі навіть не було.
"Якраз моя мати була вагітна мною і родина купила цей автомобіль. Машина стояла в однієї пані у дворі, і свиня в прямому сенсі цього слова чухалася біля неї. Тобто вона була в дуже жахливому стані. Її витягнули і привезли додому. За рік вона виїхала з гаража самостійно", - розповідає Іван.
Фото: Михайло Гема / iPress.ua
Іван говорить, що вирішив присвятити себе BMW з двох причин.
"По-перше, це сімейна реліквія. По-друге, я в хорошому сенсі цього слова фанатію від старих автомобілів – особливо від цієї. Вона для мене щось більше – частка моєї душі, частина мого життя".
Разом з тим, Іван розповів, що післявоєнна Німеччина платила контрибуцію Радянському Союзу саме такими автомобілями. Автолюбитель говорить - через те, що він військовий у нього немає часу займатися машиною. Водночас, ставить собі за мету зробити так, щоб авто було повністю в оригіналі.
Фото: Михайло Гема / iPress.ua
Фото: Михайло Гема / iPress.ua
На Фестивалі були представники з 48 автоклубів України та Європи. Найбільшою закордонною групою є польська: 30 екіпажів.
Фото: Михайло Гема / iPress.ua
Грідін Іван представив у Львові Skoda MB1000, яка є однією з перших моделей у своєму класі. Автомобіль був придбаний у Кропивницькому в 1968 році, а на відновлення пішло майже 3,3 років. За словами власника, Skoda повстала з попелу і на сьогодні тільки одна, яка представляється в Україні.
Фото: Михайло Гема / iPress.ua
Іван хвалиться, що його авто повністю в оригіналі.
"Двигун, ходова - все оригінал". Більше того, автомобіль, щоб приїхати до Львова подолав чималу відстань. "Ми самі з Миколаєва і подолали цю немалу дистанцію саме на цій Skoda. Комфорт у машини прекрасний. Вона м’яка, а якщо злітаю на обочину, то навіть не відчуваю".
Чоловік говорить, що для нього автомобілі багато що означають у житті.
"Загалом я займаюся реставрацією храмів. Реставрувати машину для мене це черговий бар’єр, коли я сам собі зміг довести, що можу зробити її упродовж п’яти років".
Наразі Іван Грідін мріє, щоб його Skoda MB1000 стала родословною.
Фото: Михайло Гема / iPress.ua
Фото: Михайло Гема / iPress.ua
Фото: Михайло Гема / iPress.ua
Фото: Михайло Гема / iPress.ua
На "Leopolis Grand Prix" був представлений неймовірний ряд автомобілів американського виробника: Cadillac Calais (1967), Cadillac de ville (1962), Lincoln Continental Mark IV (1976), Buick Electra 225 Limited (1972), Ford Thunderbird (1955), Ford 48 (1939).
Фото: Михайло Гема / iPress.ua
Фото: Михайло Гема / iPress.ua