Найдорожчі бренди світу-2014
Перше місце у рейтингу посів інтернет-гігант Google. Вартість бренду за останній рік зросла на 40% до $159 млрд. Google підтримує і розробляє низку інтернет-сервісів і продуктів, отримуючи прибуток у першу чергу від реклами через програму AdWords.
Apple
Другим найдорожчим брендом світу став Apple. Apple є виробником персональних і планшетних комп'ютерів, аудіоплеєрів, телефонів, програмного забезпечення. Компанія також є одним з піонерів у галузі персональних комп'ютерів і сучасних багатозадачних операційних систем з графічним інтерфейсом. У 2014 році компанія вперше втратила першість у рейтингу, а вартість бренду Apple знизилася на 20% до $147,88 млрд.
IBM
Американський ветеран з виробництва комп'ютерів, транснаціональна компанія IBM є одним з найбільших виробників і постачальників апаратного і програмного забезпечення, IT-сервісів і консалтингових послуг. Вартість цього бренду становить $108 млрд.
Microsoft
Вартість цього бренду фахівці оцінили у $90 млрд. Microsoft займається виробництвом програмного забезпечення для різноманітної обчислювальної техніки - персональних комп'ютерів, ігрових приставок, смартфонів та іншого. Компанія є розробником найбільш поширеної у світі операційної системи Windows.
MC Donalds
Незважаючи на те, що у багатьох споживачів бренд McDonald's в першу чергу асоціюється із нездоровим харчуванням, експансія найбільшого світового фастфуду триває. У ресторанах корпорації кожен день харчуються 69 млн людей. Мережа McDonald's складається з 34 000 закладів у 119 країнах. Вартість бренду цього року становить близько $85 млрд.
Coca-Cola
Бренд Coca-Cola посів шосте місце. Цього року його вартість становить $80,68 млрд. Компанія The Coca-Cola Company є найбільшим світовим виробником і постачальником концентратів, сиропів і безалкогольних напоїв. Найбільш відомим продуктом компанії є напій Coca-Cola. Штаб-квартира знаходиться в столиці штату Джорджія - Атланті.
SAP
Німецька транснаціональна корпорація SAP є найбільшим у країні виробником корпоративного програмного забезпечення. Компанію заснували п'ятеро колишніх працівників IBM. Вартість цього бренду перевершила $36 млрд і посіла 19 місце у рейтингу BrandZ.
У 2014 році набільш стрімко зросла вартість бренду найбільшої соціальної мережі світу Facebook – бренд здорожчав на 60% до $35,7млрд.
Сервіc мікроблогів Twitter вперше потрапив до рейтингу і посів 71 місце. Вартість його бренду зросла до $14 млрд.