Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Аеропорт у Сімферополі реконструюватиме офшор з однією людиною в штаті

Аеропорт у Сімферополі реконструюватиме офшор з однією людиною в штаті
Фото: invest-crimea.gov.ua
Реконструкцією аеропорту "Сімферополь", другого за пасажиропотоком аеропорту в країні, вартістю у півмільярда гривень займеться голландська компанія зі статутним капіталом у €18 тис.

Конкурс з реконструкції аеропорту "Сімферополь" виграв проект нідерландської компанії Van den Akker Holding BV, інформує ZN.UA.

Заради співпраці з цією фірмою кримська влада відмовила китайським інвесторам, які пропонували вкласти в реконструкцію у 8 разів більші кошти – близько $500 млн - та були готові реконструювати аеропорт у Сімферополі та морський порт в Ялті.

"Шанхайська будівельна компанія і китайська суднобудівна компанія офіційно підтвердили готовність участі в проекті з реконструкції аеропорту "Сімферополь" і Ялтинського морпорту", - повідомляв радник кримського прем'єра Олексій Стародубов (він же очолює Агентство з інвестицій АРК, - авт.).

Третім претендентом на реконструкцію аеропорту була неназвана компанія з Литви, яка втратила інтерес до конкурсу ще до його завершення.

"Представники цієї компанії в підсумку не з'явилися на конкурс. Їм телефонували, але не змогли додзвонитися", - пояснили відсутність конкуренції у конкурсі в Республіканському комітеті Криму з транспорту і зв'язку.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Офшори – двигун світової торгівлі

Зазначимо, що проект Van den Akker Holding передбачає класичний набір пропозицій: будівництво термінального комплексу в безпосередній близькості від злітно-посадкової смуги, що дозволить скоротити час рулювання (зараз пасажири, прилетівши, ще два кілометри їдуть до аеровокзалу); збільшення пасажиропотоку до 4 млн осіб на рік (більше ніж у чотири рази в порівнянні з теперішніми 965 тисячами), а вантажообороту - до 10 млн тонн на рік; розвиток інфраструктури - будівництво багаторівневого паркінгу, готелів, офісних споруд.

Вартість проекту становить 500 млн грн. Передбачається, що інвестор створить з аеропортом СП, куди першим увійде грошима - €45-50 млн, а другий майном - аеровокзальним комплексом та інфраструктурою.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Сімферополь і Тель-Авів з’єднає регулярний авіарейс

У виписці з реєстру Торгово-промислової палати Нідерландів, йдеться, що Van den Akker Holding - це маленька приватна компанія з обмеженою відповідальністю (BV), її статутний капітал становить мінімальну для реєстрації суму в €18 тис. У штаті компанії зареєстрована усього одна людина.

Компанію заснували в 2004 році, останні зміни в реєстр вносили в 2009-му, а фінансовий звіт фірми за 2010 рік здано тільки на початку 2012-го року.

Засновник і директор Van den Akker Holding одна особа - Ваутер Ван ден Аккер (van den Akker, Wouter).

Додамо, що сайт Van den Akker Holding зареєстрований на спрощеному безкоштовному хостингу Google Sites. Ресурс спочатку мав російськомовний контент, містить помилки в посиланнях, які призводять до відкриття іншого сайту, вже не на безкоштовному сервісі. Реєстратором доменного імені є Leon Laval, Luxembourg. Втім, сам сайт "живе" на сервері в Одесі, на вулиці Люстдорфська дорога, 140a oфіс 312.

Зазначимо, що на засіданні конкурсної комісії у Раді міністрів АР Крим проект Van den Akker Holding також представляв одесит Олексій Кочанов. Він очолює ТОВ "Одеса аеропорт девелопмент" - компанію, яка з мерією Одеси в 2011 році створила СП для реконструкції міського аеропорту.

Організуватись заради перемоги. Лідери мають чітко окреслити громадянам перемогу як мету – Бен Годжес
Організуватись заради перемоги. Лідери мають чітко окреслити громадянам перемогу як мету – Бен Годжес
У НАТО занепокоєні долею підводної інфраструктури вільного світу. Тим часом росіяни агресивно атакують їхню критичну наземну інфраструктуру
У НАТО занепокоєні долею підводної інфраструктури вільного світу. Тим часом росіяни агресивно атакують їхню критичну наземну інфраструктуру
Є одна війна – глобальна: автократій проти вільного світу. Україна її частина – Девід Екс
Є одна війна – глобальна: автократій проти вільного світу. Україна її частина – Девід Екс
Баланс сил. Коли у росіян закінчаться БТР, БМП і танки – Дональд Гілл
Баланс сил. Коли у росіян закінчаться БТР, БМП і танки – Дональд Гілл
Чому американські літаки захистили Ізраїль, але не Україну? Це стає уроком для інших країн – Енн Епплбом
Чому американські літаки захистили Ізраїль, але не Україну? Це стає уроком для інших країн – Енн Епплбом
Допомога США Ізраїлю викликає іронію та критику. Проте доля допомоги поки невизначена – Wall Street Journal
Допомога США Ізраїлю викликає іронію та критику. Проте доля допомоги поки невизначена – Wall Street Journal
Чи дійсно США прихильні до України? Вимоги до обстрілів російських НПЗ – збочення – The Hill
Чи дійсно США прихильні до України? Вимоги до обстрілів російських НПЗ – збочення – The Hill
Як кремлівські агенти скуповують політиків Європи та США. Та чи є протидія – огляд ЗМІ
Як кремлівські агенти скуповують політиків Європи та США. Та чи є протидія – огляд ЗМІ