Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Аеропорти та перевізники зазнали мільйонних збитків від снігопадів

Аеропорти та перевізники зазнали мільйонних збитків від снігопадів
Фото: skyscrapercity.com
Авіакомпанії та столичні аеропорти за вихідні через аномальні для березня снігопади втратили кілька мільйонів гривень.

Минулих вихідних обидва столичних аеропорти - "Бориспіль" і "Жуляни" - зупинили роботу. Рейси або взагалі не обслуговували, або затримували на кілька годин, пише Forbes.

Суму фінансових втрат через складні погодні умови компанії поки що не озвучують. Однак згідно з попередніми даними, мовиться про мільйони гривень.

"Втрати від погодної стихії чималі. Точно оцінити їх ми поки що не можемо, але тільки прямі втрати від затримки або перенесень рейсів сягнули близько 350 тис гривень. Окрема стаття фінансових втрат - паливно-мастильні матеріали та відновлення техніки після інтенсивного використання, додаткові витрати на електроенергію і витрати води, оплату праці за додаткові зміни", - пояснює генеральний директор компанії "Майстер-Авіа" (орендує аеропорт "Київ" ("Жуляни") Олексій Яковець.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Березневі снігопади "з'їли" 10 млн тонн урожаю зернових

Немає чіткої відповіді й про фінансові втрати аеропорту "Бориспіль". "Ми ще нічого не підраховували", - кажуть у прес-службі аеропорту.

Підраховують збитки і авіакомпанії. "МАУ не виконувала рейси близько 1,5 доби - з 10 ранку 23 березня до 14.00 24 березня. Було скасовано приблизно 60 рейсів", - каже прес-секретар МАУ Євгенія Сацька. Вона повідомила, що фінансові втрати компанії через сніг будуть підраховані до наступного тижня.

Негода змусила утриматися від перельотів і чартерного перевізника "Роза вітрів". "Через погоду ми змушені були затримати рейси 23 і 24 березня. Тим не менш, всі рейси були виконані в повному обсязі", - наголосив генеральний директор авіаперевізника Володимир Каменчук.

Затримувала рейси і авіакомпанія "Ютейр Україна". "Через рясний снігопад не зміг лише прилетіти літак із Тбілісі", - зауважує комерційний директор компанії Ольга Дубовик. За її словами, негода серйозно позначилася на завантаженні: "З Одеси до Києва ми летіли з чотирма пасажирами в салоні".

Скасовували рейси й іноземні компанії. "У суботу ми змушені були скасувати всі три пасажирські рейси, а також один вантажний", - розповіли у прес-службі Turkish Airlines.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян