Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

"Аеросвіт" скасував 14 рейсів

Фото: aviator-ru.livejournal.com
Авіакомпанія "АероСвіт" 9 січня 2013 скасувала низку рейсів в / з міжнародного аеропорту "Бориспіль".

Про це йдеться у повідомленні прес-служби аеропорту "Бориспіль".

Зокрема, станом на 9 січня авіакомпанією "АероСвіт" скасовано 7 рейсів на прибуття та 7 рейсів на відправлення.

На відправлення:

  • VV21 в Сімферополь,
  • VV207 до Варшави,
  • VV485 в Мінськ,
  • VV229 в Афіни,
  • VV461 в Єреван,
  • VV233 в Бухарест,
  • VV13 в Одесу.

На прибуття:

  • VV210 з Праги,
  • VV24 із Сімферополя,
  • VV486 з Мінська,
  • VV234 з Бухареста,
  • VV230 з Афін,
  • VV18 з Одеси,
  • VV462 з Єревану.

Також, згідно з повідомленням авіакомпанії, "АероСвіт" був змушений скасувати низку рейсів 5-8 січня через припинення обслуговування в деяких аеропортах, зокрема, у Варшаві, Стокгольмі, Копенгагені та Тель-Авіві.

Зупинка літаків компанії в зазначених пунктах, в свою чергу, обмежила можливості "АероСвіту" в забезпеченні своєчасного виконання рейсів в інших напрямках.

Перевізник нарікає на інтернет-видання

"Рішення аеропортів і хендлінгових компаній було спровоковано спотвореною інформацією в низці інтернет-видань про нібито визнання "АероСвіту" банкрутом. Контрагенти, згідно їх запитам, побоювалися припинення українським перевізником оперування та розрахунків за надане обслуговування", - повідомили у прес-службі компанії.

"АероСвіт" направив всім компаніям-партнерам письмове повідомлення про намір продовжити оперування та виконання своїх поточних зобов'язань.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Обурені пасажири "Аеросвіту" оголосили голодування

"АероСвіт" також роз'яснив, що звернення авіакомпанії до Господарського суду Київської області з заявою про порушення справи про банкрутство направлено на запуск процедури санації, відновлення платоспроможності та забезпечення виконання зобов'язань перед кредиторами в повному обсязі.

Нагадаємо, у зв'язку з відсутністю своєчасної оплати авіакомпанією "АероСвіт" аеропорт "Бориспіль" призупинив 4 січня обслуговування рейсів авіаперевізника на виліт. Після отримання часткової передоплати та гарантійного листа про оплату послуг на наступні дні аеропорт відновив обслуговування рейсів компанії.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян