Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

В Ахметова новий бізнес: тепер з ремонту залізничної інфраструктури

В Ахметова новий бізнес: тепер з ремонту залізничної інфраструктури
Рінат Ахметов. Фото: lenta.zp.ua
Найбільша в Україні фінансово-промислова група "СКМ", яка належить олігарху Ринату Ахметову, вчора, 4 грудня, оголосила про створення нового холдингу - компанії "Трансінвест".

Про створення нового транспортного бізнесу - компанії "Трансінвест" - повідомили в прес-службі компанії, пише "КомерсантЪ-Украина".

Нова структура займатиметься будівництвом, ремонтом та обслуговуванням залізничних колій підприємств "СКМ" і в майбутньому планує надавати ці послуги на зовнішніх ринках, в першу чергу в країнах СНД.

До компанії увійдуть Донбаське транспортно-промислове підприємство ("Донпромтранс") і Керченський стрілочний завод, якими раніше управляв найбільший в Україні приватний залізничний оператор - "Лемтранс".

Згідно з даними "СКМ", основними клієнтами "Трансінвест Холдингу" стануть насамперед промислові підприємства групи "СКМ": металургійні та гірничо-збагачувальні комбінати, вугільні шахти. Протяжність внутрішніх залізничних колій на підприємствах компанії перевищує 3,5 тис км, і всі вони потребують постійного обслуговування, ремонті та заміні стрілочних переводів.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Група Ахметова отримала 100% акцій найбільшого приватного залізничного оператора

"Паралельно ми бачимо потенціал для комплексного надання цієї послуги і на зовнішніх ринках, в першу чергу в країнах СНД", - зазначив генеральний директор "Трансінвеста" Андрій Шпилька.

Також компанія може претендувати на частину замовлень "Укрзалізниці", яка оцінює потребу фінансування колійної інфраструктури залізниць в 6,8 млрд грн. " Укрзалізниця "експлуатує 21,7 тис км шляхів, ще як мінімум стільки ж становить протяжність шляхів, які не належать нам і теж потребують інвестицій", - говорять в адміністрації. Щорічно залізничній інфраструктурі України необхідно близько $ 2 млрд інвестицій.

Опитані виданням учасники ринку і експерти не змогли оцінити потреби в підтримці, відновленні і розвитку ринку залізничної інфраструктури країн СНД. "На сьогодні знос транспортної залізничної інфраструктури України перевищує 60%, приблизно така ж ситуація спостерігається в країнах СНД", - говорить директор Центру транспортних стратегій Сергій Вовк. 

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян