В Ахметова новий бізнес: тепер з ремонту залізничної інфраструктури
Про створення нового транспортного бізнесу - компанії "Трансінвест" - повідомили в прес-службі компанії, пише "КомерсантЪ-Украина".
Нова структура займатиметься будівництвом, ремонтом та обслуговуванням залізничних колій підприємств "СКМ" і в майбутньому планує надавати ці послуги на зовнішніх ринках, в першу чергу в країнах СНД.
До компанії увійдуть Донбаське транспортно-промислове підприємство ("Донпромтранс") і Керченський стрілочний завод, якими раніше управляв найбільший в Україні приватний залізничний оператор - "Лемтранс".
Згідно з даними "СКМ", основними клієнтами "Трансінвест Холдингу" стануть насамперед промислові підприємства групи "СКМ": металургійні та гірничо-збагачувальні комбінати, вугільні шахти. Протяжність внутрішніх залізничних колій на підприємствах компанії перевищує 3,5 тис км, і всі вони потребують постійного обслуговування, ремонті та заміні стрілочних переводів.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Група Ахметова отримала 100% акцій найбільшого приватного залізничного оператора
"Паралельно ми бачимо потенціал для комплексного надання цієї послуги і на зовнішніх ринках, в першу чергу в країнах СНД", - зазначив генеральний директор "Трансінвеста" Андрій Шпилька.
Також компанія може претендувати на частину замовлень "Укрзалізниці", яка оцінює потребу фінансування колійної інфраструктури залізниць в 6,8 млрд грн. " Укрзалізниця "експлуатує 21,7 тис км шляхів, ще як мінімум стільки ж становить протяжність шляхів, які не належать нам і теж потребують інвестицій", - говорять в адміністрації. Щорічно залізничній інфраструктурі України необхідно близько $ 2 млрд інвестицій.
Опитані виданням учасники ринку і експерти не змогли оцінити потреби в підтримці, відновленні і розвитку ринку залізничної інфраструктури країн СНД. "На сьогодні знос транспортної залізничної інфраструктури України перевищує 60%, приблизно така ж ситуація спостерігається в країнах СНД", - говорить директор Центру транспортних стратегій Сергій Вовк.