Компанія Amazon уперше стала найдорожчим брендом
Відповідну доповідь із дослідженням представила консалтингова компанія Brand Finance Global 500.
Вартість бренду за рік подорожчала на 42% і тепер коштує 150,8 мільярдів доларів. З того часу, як Amazon відкрила платформу для онлайн-продажу, вона стала найбільшим інтернет-бізнесом у світі за показниками вартості усіх акцій та доходу.
На сьогодні Amazon має філії за межами США - у Бразилії, Канаді, Британії, Німеччині, Японії, Франції, Індії тощо.
Фото: Brand Finance Global 500
До першої п’ятірки дорогих брендів входять Apple, Google, Samsung та Facebook.
Нагадаємо, керівник інтернет-компанії Amazon Джефф Безос став найбагатшою людиною в історії, його статки сягнули $105,1 млрд.