Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

American Airlines і US Airways об'єднаються у найбільшу авіалінію світу

American Airlines і US Airways об'єднаються у найбільшу авіалінію світу
Фото: AFP
Сьогодні авіалінії American Airlines і US Airways офіційно оголосять про злиття, внаслідок якого створять найбільшу у світі авіакомпанію. Угода врятує American Airlines від банкрутства.

Американські авіаперевізники American Airlines і US Airways вчора дійшли згоди щодо договору про злиття, яке створить найбільшу у світі авіакомпанію. Сьогодні про угоду оголосять офіційно.

Як повідомляє BBC з посиланням на джерела у галузі, вчора керівники обох компаній зустрілися, щоб затвердити проект угоди.

Нова авіакомпанія за розміром перебільшить United Airlines, яка до цього часу вважається найбільшим авіаперевізником у світі. У власності компанії будуть близько 900 літаків, а кількість її персоналу сягне 100 тис осіб.

Як повідомляється, нова компанія збереже назву American Airlines, але очолить її виконавчий директор US Airways Дуг Паркер. Керівник American Airlines Том Хортон стане головою ради директорів.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Об'єднані авіалінії придбають у Boeing 150 літаків за майже $15 мільярдів

Після злиття кредитори American Airlines володітимуть 72% компанії, решта належатиме US Airways. American Airlines зараз за прибутковістю посідає третє місце серед авіакомпаній світу, а US Airways – п'яте.

Переговори щодо злиття компанії розпочали ще у серпні 2012 року, коли авіаперевізники уклали угоду про обмін конфіденційною інформацією.

Компанія AMR, власник American Airlines, більше року тому заявила про банкрутство через великі збитки. US Airways протягом останніх років зберігала прибутковість.

Майбутню угоду повинні затвердити регулятори США і американський суд з банкрутств.

За маетріалами BBC

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян