Американське PR-агентство, яке рекламувало олімпіаду в Сочі, припинило промоцію Росії на Заході
Про це інформує видання PRWeek з посиланням на піар-агентство.
"Ketchum більше не представляє Російську Федерацію в США або Європі, за винятком нашого офісу в Москві", - йдеться в заяві Ketchum.
Водночас в агенції зазначили, що партнер фірми по консорціуму, компанія Gplus, продовжить працювати за умовами контракту.
Ketchum представляло інтереси Росії і компанії "Газпром Експорт" до 30 листопада 2014 року, отримавши за останнім шестимісячного контрактом понад $773 тис.
ЧИТАЙТЕ: Через санкції та падіння цін на нафту російська економіка втратила $200 млрд
Загалом за з 2006 до 2012-го року Росія заплатила за послуги цього американського PR-агентства приблизно $23 млн, не враховуючи $17 млн від концерну "Газпром".
Американська PR-фірма представляла Кремль, зокрема, під час проведення зимових Олімпійських ігор у Сочі.
З початку 2015-го іспанська автомобільна марка Seat, що входить до концерну Volkswagen, призупинила продажі в Росії.