Американські вчені здійснили революційне відкриття у виявленні причин шизофренії

Фото: meddoc.com.ua
Група дослідників зі США заявила про те, що їм вдалося зробити прорив у дослідженні шизофренії.

Вчені зібрали базу даних по 65 тисячам осіб з 30 країн і почали шукати генні мутації з найсильнішим зв'язком з шизофренією.

Результати досліджень вчених були опубліковані в журналі Nature, повідомляє Lenta.ru.

Одним із кандидатів був варіант гена C4. Цей ген відповідає за вироблення білка, який позначає патогенні мікроорганізми для подальшого видалення їх імунною системою. Крім того, він також бере участь у синаптичному прунінгу - видаленні надлишкових зв'язків у мозку для посилення найбільш часто використовуваних "шляхів".

За допомогою експериментів на мишах вчені встановили, що посилена експресія C4 дає більш інтенсивне "підстригання" синапсів. Саме це, вважають вчені, підвищує ймовірність розвитку шизофренії. Відзначається, що симптоми шизофренії починають проявлятися в підлітковому віці. Нову гіпотезу підтверджує і факт щодо невеликої кількості синапсів в корі головного мозку у дорослих пацієнтів. Ймовірно, аномальна експресія C4 впливає і на імунну систему людей, що страждають від шизофренії.

Фахівці все частіше висловлюють думку, що шизофренія являє собою не хворобу, а синдром - кодове слово, що забезпечує комунікацію між психіатрами, пацієнтами та вченими. Різноманіття симптоматики породило суперечки про те, є чи шизофренія єдиним захворюванням або являє собою діагноз, за яким криється низка окремих синдромів. Всі попередні спроби знайти генетичну основу шизофренії закінчувалися провалом.

Нагадаємо, що вчені з університету науки і здоров'я штату Орегон змогли довести клоновані зародки до етапу розвитку, необхідного для отримання стовбурових клітин.

Вчені з Бостонського університету заявили, що додавання срібла до антибіотиків може збільшити їхню ефективність від 10 до 1000 разів.

Чи працює наступ України? Цілком можливо – Даг Лівермор