Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

"Антонов" поповнить державний авіафлот КНДР

Фото: ledilid.com
Державний завод "Антонов" продаватиме свої літаки Ан-148 та Ан-158 північнокорейській державній авіакомпанії Air Koryo.

На столичному заводі "Авіант" (входить в ДП "Антонов") йдуть роботи з будівництва двох регіональних пасажирських літаків Ан-148 і Ан-158 для північнокорейської авіакомпанії Air Koryo, пише "КомерсантЪ-Украина".

Голова ради директорів "Мотор Січ" (поставляє двигуни для "Антонова") В'ячеслав Богуслаєв заявив, що ще один Ан-148 для Air Koryo був відправлений у КНДР на початку лютого. Заступник генконструктора ДП "Антонов", Олександр Ківа утримався від коментарів з цього приводу.

Державна Air Koryo є єдиним в країні авіперевозником. Вона була заснована в 1954 році і здійснює внутрішні, а також міжнародні рейси з аеропорту Сунан в Пхеньяні в Пекін, Владивосток, Макао і Бангкок.

Згідно з даними рейтингу дослідницької компанії Skytrax, Air Koryo визнана найгіршою авіакомпанією в світі та отримала лише одну зірку рейтингу з п'яти можливих.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Сусіднє небо

Головною причиною агентство називає застарілий авіапарк перевізника, що складається з літаків радянського виробництва ("Іл" і "Ту"). Лише в минулому році компанія відкрила англомовний сайт з можливістю онлайн-бронювання квитків, який, втім, в даний час не працює.

Опитані виданням учасники ринку не в курсі умов співпраці "Антонова" і Air Koryo. "Безумовно, виробник отримав хорошу передоплату - без неї підприємство, що відчуває фінансові труднощі, не змогло б почати збірку", - пояснює незалежний експерт Олександр Ланецький.

Згідно з даними спеціалізованого ресурсу russianplanes.net, перший Ан-148 був поставлений Air Koryo через російську лізингову компанію "Ільюшин Фінанс Ко" (ІФК; укладав всі міжнародні контракти на поставку Ан-148). Втім, прес-секретар ІФК Андрій Липовецький спростував цю інформацію "Ми з Північною Кореєю не працюємо", - заявив він та відмовився від подальших коментарів.

Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
Зустрілись двоє
Зустрілись двоє "легітимних". Як Мадуро планує пережити Трампа – New York Times