Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

"Антонов" поповнить державний авіафлот КНДР

Фото: ledilid.com
Державний завод "Антонов" продаватиме свої літаки Ан-148 та Ан-158 північнокорейській державній авіакомпанії Air Koryo.

На столичному заводі "Авіант" (входить в ДП "Антонов") йдуть роботи з будівництва двох регіональних пасажирських літаків Ан-148 і Ан-158 для північнокорейської авіакомпанії Air Koryo, пише "КомерсантЪ-Украина".

Голова ради директорів "Мотор Січ" (поставляє двигуни для "Антонова") В'ячеслав Богуслаєв заявив, що ще один Ан-148 для Air Koryo був відправлений у КНДР на початку лютого. Заступник генконструктора ДП "Антонов", Олександр Ківа утримався від коментарів з цього приводу.

Державна Air Koryo є єдиним в країні авіперевозником. Вона була заснована в 1954 році і здійснює внутрішні, а також міжнародні рейси з аеропорту Сунан в Пхеньяні в Пекін, Владивосток, Макао і Бангкок.

Згідно з даними рейтингу дослідницької компанії Skytrax, Air Koryo визнана найгіршою авіакомпанією в світі та отримала лише одну зірку рейтингу з п'яти можливих.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Сусіднє небо

Головною причиною агентство називає застарілий авіапарк перевізника, що складається з літаків радянського виробництва ("Іл" і "Ту"). Лише в минулому році компанія відкрила англомовний сайт з можливістю онлайн-бронювання квитків, який, втім, в даний час не працює.

Опитані виданням учасники ринку не в курсі умов співпраці "Антонова" і Air Koryo. "Безумовно, виробник отримав хорошу передоплату - без неї підприємство, що відчуває фінансові труднощі, не змогло б почати збірку", - пояснює незалежний експерт Олександр Ланецький.

Згідно з даними спеціалізованого ресурсу russianplanes.net, перший Ан-148 був поставлений Air Koryo через російську лізингову компанію "Ільюшин Фінанс Ко" (ІФК; укладав всі міжнародні контракти на поставку Ан-148). Втім, прес-секретар ІФК Андрій Липовецький спростував цю інформацію "Ми з Північною Кореєю не працюємо", - заявив він та відмовився від подальших коментарів.

Нафтодолари продовжують годувати російську військову машину. Хоча багато російських суден простоює у портах
Нафтодолари продовжують годувати російську військову машину. Хоча багато російських суден простоює у портах
Харківський наступ: останній великий удар путіна? Гігантська афера та фіговий листок. Частина ІІ – Ендрю Таннер
Харківський наступ: останній великий удар путіна? Гігантська афера та фіговий листок. Частина ІІ – Ендрю Таннер
Купер рекомендує. Харківський наступ: останній великий удар путіна? Частина І – Ендрю Таннер
Купер рекомендує. Харківський наступ: останній великий удар путіна? Частина І – Ендрю Таннер
Грузинська весна: росія наступає. Як на це має реагувати Захід – Atlantic Council
Грузинська весна: росія наступає. Як на це має реагувати Захід – Atlantic Council
Україна пролонговує 1938 рік для Європи. Чому Естонія, Латвія та Литва балансують на тонкій межі між тривогою та зневірою – Едвард Лукас
Україна пролонговує 1938 рік для Європи. Чому Естонія, Латвія та Литва балансують на тонкій межі між тривогою та зневірою – Едвард Лукас
Прогноз чи реальність? Світові ЗМІ пишуть про грандіозні успіхи росіян, яких насправді немає – Філліпс О'Брайен
Прогноз чи реальність? Світові ЗМІ пишуть про грандіозні успіхи росіян, яких насправді немає – Філліпс О'Брайен
Ситуація на Харківському напрямку під контролем ЗСУ. На інших напрямках теж прогнозовано – Том Купер
Ситуація на Харківському напрямку під контролем ЗСУ. На інших напрямках теж прогнозовано – Том Купер
Підозра на російську диверсію. Велике повернення агентів кремля до Європи? – France24
Підозра на російську диверсію. Велике повернення агентів кремля до Європи? – France24