Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

"Антонов" планує купувати двигуни у General Electric

Фото: flickriver.com
Американська корпорація General Electric у четвер у Києві підписала меморандуми про співпрацю з державним підприємством "Антонов" та "Укрзалізницею".

За словами міністра інфраструктури України Володимира Омеляна, підписаний з "Укрзалізницею" документ створює правову основу для подальшої співпраці стратегічного характеру у виробництві локомотивів в Україні. 

Напередодні стало відомо, що General Electric передасть "Укрзалізниці" локомотив задля демонстрації. Співпраця з GE має на меті оновлення рухомого складу "Укрзалізниці", сказав голова компанії Войцех Бальчун, інформує "Інтерфакс-Україна".

Другий меморандум стосується співпраці General Electric з ДП "Антонов".

"Ми - одна з небагатьох країн, яка випускає свої літаки. Вважаємо, що співпраця з GE у сфері поставок двигунів допоможе підняти наші літаки на інший рівень якості. Ми зможемо зайняти заслужену нішу у світовому авіапросторі. Я більш ніж упевнений, що ми маємо для цього всі шанси, і сподіваюся, що з підписанням цього документа почнемо практичну реалізацію проектів. Те, що вимагає світ - це літаки "Антонова", але з якісними європейськими двигунами", - сказав Омелян.

Маркетинг-директор GE Transportation Адем Саглік вказав на великий потенціал співробітництва з Україною.

General Electric - багатогалузева корпорація, виробник багатьох видів техніки, зокрема локомотивів, енергетичних установок (в тому числі атомних реакторів), газових турбін, авіаційних двигунів, медичного обладнання, фототехніки, побутової та освітлювальної техніки, пластмаси та герметики. Штаб-квартира компанії розташована у Ферфілді (штат Коннектикут, США).

Нагадаємо, що авіабудівне підприємство "Антонов" на авіасалоні у Фарнборо уклало з канадською компанією Esterline CMC Electronics угоду на поставку обладнання для літаків.

На авіасалоні в Фарнборо "Антонов" представив, зокрема, багатоцільовий транспортний літак Ан-178, здатний базуватися на будь-яких аеродромах, включаючи грунтові та високогірні.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян