Apple став найдорожчим брендом у світі
Про це свідчать дані рейтингу експертного агентства Eurobrand.
На другому місці опинилася Coca-Cola, бренд якої оцінюють у $59,9 млрд, на третьому - Microsoft ($53,9 млрд), на четвертому - IBM ($52,6 млрд), на п'ятому - Google ($50,6 млрд).
У десятку, крім вказаних компаній, входять також Philip Morris, Procter & Gamble, McDonald's, Johnson & Johnson і AT&T.
Усі верхні рядки хіт-параду світових брендів дісталися американським компаніям, що не пропустили у ТОП-10 жодного іноземного конкурента.
Серед європейських брендів найдорожчим за вартістю був визнаний французький LVMH (34,3 млрд євро), що посів лише 14 місце. Серед азіатських брендів лідирує китайська China Mobile (43,9 млрд євро) - 11 місце.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У США в черзі за iPhone5 люди ночують під магазинами
Згідно з даними Eurobrand, середньостатистичний приріст вартості вказаних у рейтингу брендів становив лише 5%.
Як зазначають упорядники рейтингу, кожний регіон сильний брендами певної спрямованості. Серед європейських - домінують виробники товарів широкого попиту, серед американських - високотехнологічні компанії, а китайські здебільшого представлені гравцями фінансового сектору.