Apple вважають найбільш інноваційною компанією восьмий рік поспіль
Apple є незмінним лідером у галузі інновацій з 2005 року, коли BCG вперше представила рейтинг, і в цьому році компанія впевнено підтвердила своє лідерство.
На другому місці - південнокорейська Samsung Electronics, яка стрімко підіймалася до вершини рейтингу з 2008 року, коли вона посідала 26-у сходинку.
Google, який посідав друге місце з 2006 по 2012 рік, перемістився на третю позицію у 2013 році.
Microsoft і IBM входили в першу десятку майже щороку, починаючи з 2005 року, в 2013 році вони посіли четверте і шосте місця відповідно.
Всього компанії з галузі високих технологій і комунікацій отримали чотири місця в першій п'ятірці і п'ять місць у першій десятці рейтингу BCG, та зберігають лідерство в області інновацій.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Вслід за Apple Samsung випустить "золотий" Galaxy S4 (фото)
Автомобілебудівні компанії зайняли в цьому році три місця в першій десятці, таким чином Toyota – посідає п’яте місце, Ford і BMW - восьме та дев’яте відповідно.
Всього два рядки в топі рейтингу займають компанії з інших секторів: Amazon на сьомому місці (споживчий сектор і роздрібна торгівля за класифікацією BCG) і General Electric на десятому (промислові товари та процеси).
"Компанії з галузі високих технологій і телекомунікацій все ще займають лідируючі позиції в галузі інновацій, - зазначив старший партнер BCG і один з авторів звіту Кім Вагнер. - Одночасно ми спостерігаємо відродження впевненості у традиційних промислових корпорацій впроваджувати інновації в галузі продуктів, процесів і технологій. У рамках цієї тенденції лідирують автомобільні компанії ".
Звіт BCG під назвою "Найбільш інноваційні компанії-2013: уроки лідерів" містить рейтинг 50 найбільш інноваційних компаній за версією більш ніж 1500 топ-менеджерів з різних країн світу, які взяли участь в опитуванні.
У звіті перераховані п'ять факторів, що сприяють досягненню високої ефективності в галузі інновацій, а саме: залученість вищого керівництва, здатність користуватися об'єктами інтелектуальної власності, орієнтованість на клієнтів і споживачів, управління портфелем інновацій, наявність яскраво визначених і керованих процесів.