Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Авіакомпанії Boeing, Airbus та Антонов "позмагались" у Twitter: переможцем визнали "Мрію"

Авіакомпанії Boeing, Airbus та Антонов
АН-225 Мрія. Фото: facebook.com/cctv
Авіакомпанія "Boeing" на своїй сторінці у Twitter вирішила похизуватися своїм надгабаритним транспортним літаком "Boeing Dreamlifter". Внаслідок цього в соцмережі розпочалось невелике змагання між компаніями.

"Скажіть привіт нашому Boeing Dreamlifter", - написали СММ-менеджери американської авіакомпанії і супроводили допис зображеннями літака і лінком на статтю про нього у Popular Science. 

 

 

 

У відповідь на це привітання французька авіакомпанія "Airbus" написала: "Привіт", і додала фото свого Airbus 300-600ST Beluga, транспортного літака, який використовується для перевезення вантажів великого розміру.

Але тут до розмови долучився український "Антонов". "Ей, друзі!", - написав СММ-менеджер компанії і додав фото літака Ан-225 "Мрія", який є найбільшим та найпотужнішим у світі транспортним літаком.


Скріншот

Після цього користувачі соцмереж почали писати, що у цьому змаганнячку переміг Ан-225.

"Погоджуємось, ми не можемо змагатися", - написав представник Airbus. 

Нагадаємо, Ан-225 було створено для транспортування із заводів-виготовлювачів і запасних аеродромів орбітального космічного корабля "Буран", а також ракетних блоків "Енергія" на космодром "Байконур" у Казахстан. Окрім того, літак планували використовувати як повітряну стартову платформу для космічних запусків. Програму з будівництва літака згорнули у зв'язку з розпадом СРСР.

Транспортник занесено в книгу рекордів Гіннеса як літак, що піднявся в повітря з максимальною вагою і на якому встановлено найбільшу кількість авіарекордів. Він має унікальні характеристики за своєю злітною масою (600 тонн), масою перевезеного вантажу (до 250 тонн), габаритними розмірами, дальністю польоту (понад 14 тис. км).

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян