Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Австрія запроваджує для авіакомпаній правило "двох пілотів" в кабіні літака

Австрія запроваджує для авіакомпаній правило
Фото: Reuters
Австрія ввела правило для авіакомпаній садити двох пілотів в кабіні літака після того, як один із пілотів літака А320 німецької компанії Germanwings спровокував авіакатастрофу.

Про це повідомляє "Интерфакс".

Згідно з правилом у кабіні літака під час польоту постійно має перебувати не менше двох пілотів. Відтак, якщо один з пілотів на час польоту покидає своє місце, його повинен замінити хто-небудь з членів екіпажу. У міністерстві транспорту зазначили, що нововведення набуває чинності невідкладно. Раніше "правило двох людей" ввели Німеччина та Канада. Аналогічні інструкції також ввели британський бюджетний авіаперевізник easyJet і норвезький лоукостер Norwegian Air Shuttle.

Як повідомляв iPress.ua, 24 березня у французьких Альпах розбився літак Airbus А-320, на якому перебували 146 пасажирів і 4 членів екіпажу. Під час прослуховування запису з чорної скриньки слідчі висувають версію навмисної катастрофи, яку спровокував другий пілот Андреас Лубітц. За словами прокурора Марселя Бріса Робена, Любіца закрився в кабіні пілота, коли командир літака на кілька хвилин залишив її, а потім навмисно направив лайнер вниз. Командри стукав у двері і навіть намагався виламати сокирою, але двері захищені від подібних атак. 

Слідчі обшукали будинок Любіца, і не знайшли ні прощальної записки, ні будь-яких доказів політичних або релігійних мотивів його дій. Єдине, що вдалося знайти, - це порвана довідка про відпустку по хворобі на дату здійснення рейсу 4U9525. 

Виконавчий директор авіакомпанії Germanwings Томас Вінкельман повідомив, що на борту літака Airbus А-320, який розбився на півдні Франції, могли перебувати громадяни щонайменше 18 країн.

Серед пасажирів літака були громадяни Німеччини, Іспанії, США, Австралії, Аргентини, Ірану, Венесуели, Колумбії, Мексики, Японії, Казахстану, Ізраїлю, Данії, Нідерландів та Бельгії.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян