Автомобільні спецмита не допомогли вітчизняним виробникам – продажі падають
Про неефективність спецмит написав директор аналітичної групи Da Vinci AG Анатолій Баронін у статті для "Дзеркала тижня".
За словами автора, який посилається на дані "Укравтопрому", тільки в липні 2013 року продажі нових автомобілів скоротились на 15,5% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.
Висновки про відсутність адекватного розрахунку економічного ефекту підтверджуються піврічною статистикою продажів автомобілів у розрізі марок.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Антимонопольний комітет виступив проти спецмит Азарова на іномарки
Так, порівняно з результатами першого півріччя 2012 р. найгірші результати продажів продемонстрували Daewoo (-45,3%), Chevrolet (-48,2%), Skoda (-23,4%), Chery (-36,7%), ЗАЗ (-5,9%), Hyundai (-4,9%), тобто більшість марок, що випускаються лобістами протекціоністських заходів.
"Таким чином, наслідки введення спецмит не можна визнати результативними з точки зору виправдовували їх введення цілей", - наголосив Анатолій Баронін.
Нагадаємо, з 13 квітня для автомобілів з об'ємом двигуна 1-1,5 л і 1,5-2,2 л мито збільшилося на 6,46% і 12,95%.