Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Автовиробники Європи об'єднуються проти загрози Китаю – Bloomberg

Автовиробники Європи об'єднуються проти загрози Китаю – Bloomberg
Фото: gizmag.com
Європейські автомобільні концерни бачать загрозу для себе з боку китайських виробників електромобілів і вони готові небачений рівень співпраці між собою.

Про це йдеться в матеріалі американського агенства Bloomberg.

"Volkswagen, Renault і Stellantis думають про немислиме, вивчаючи можливості об'єднання з запеклими конкурентами, щоб зробити електромобілі дешевшими і захиститися від екзистенціальних загроз. Оскільки китайські конкуренти і Tesla викривають конкурентні слабкості найбільших європейських автовиробників масового ринку, стає зрозуміло, що відчуття невідкладності зростає, а підхід "бізнес як завжди" є програшним варіантом", - пише видання.

Генеральний директор Stellantis NV Карлос Таварес визнав, що існує повне усвідомлення того, що в майбутньому компанії, які не зможуть протистояти китайській конкуренції, опиняться в біді.

Під впливом уповільнення темпів впровадження електромобілів керівники автомобільних компаній обговорюють ідеї, починаючи від об'єднання ресурсів для розробки і закінчуючи об'єднанням бізнесу за межами Європи, щоб краще конкурувати в умовах зміни поколінь, яка відбувається лише раз.

На кону доля галузі з 13 млн робочих місць, а це дає 7% ВВП Європейського Союзу. 

Тіак, в найближчі місяці мають вирішальне значення.

Дані BloombergNEF покащують, що продажі повністю електричних автомобілів цього року зростатимуть найповільнішими темпами з 2019 року. 

Проте  несподівана зупинка динаміки посилить конкуренцію.

"При уповільненні попиту на електромобілі на європейський ринок заходять китайські моделі, протиставити яким місцевим виробникам нічого. Наприклад, BYD Dolphin відповідає за характеристиками та оснащенням Volkswagen ID.3, але коштує на 7 тисяч євро дешевше. За випуском електромобілів у штуках Volkswagen поступається BYD більш ніж удвічі.

Тому Volkswagen, Renault і Stellantis обмірковують концепцію перезавантаження галузі на основі широкої кооперації - "Airbus в автопромі" - для створення дешевого конкурентоспроможного електромобіля. Обговорюються варіанти від об'єднання НДДКР до створення єдиних виробничих ланцюжків у межах ЄС", - йдеться в статті.

Голова Renault Лука де Мео просуває єдину компактну платформу для електромобілів вартістю 20 тисяч євро, натомість керівник Stellantis Карлос Таварес більше зацікавлений у злиттях і поглинаннях.

Volkswagen, який сильно постраждав від "дизельгейту", досі не оговтався від наслідків проблем із першими масовими електромобілями.

А от останньою лінією оборони вважають торговельні та регуляторні бар'єри. Єврокомісія вже розслідує держдопомогу виробникам Китаю, і до липня не виключене введення додаткових мит на китайські електромобілі.

 
Ситуація продовжує загострюватися. Багато проблем ЗСУ створюють некомпетентність командирів та
Ситуація продовжує загострюватися. Багато проблем ЗСУ створюють некомпетентність командирів та "мікроменеджемент" Головнокомандувача – Том Купер
Занепад росії. Слабка економіка, союзники-невдахи та зростаючий опір – Ольга Лаутман
Занепад росії. Слабка економіка, союзники-невдахи та зростаючий опір – Ольга Лаутман
Вашингтон потребує нового підходу до НАТО. Сім пріоритетних країн для нової адміністрації Трампа – Ендрю Міхта
Вашингтон потребує нового підходу до НАТО. Сім пріоритетних країн для нової адміністрації Трампа – Ендрю Міхта
Сирія може стати початком кінця (імперських амбіцій) росії. Що мають робити США? – TIME
Сирія може стати початком кінця (імперських амбіцій) росії. Що мають робити США? – TIME
Зимова оборона України: збереження сили. Трамп підтримає перемогу України або виглядатиме світовим лохом – Ендрю Таннер
Зимова оборона України: збереження сили. Трамп підтримає перемогу України або виглядатиме світовим лохом – Ендрю Таннер
Переговори з росією. США слід пам'ятати, що дипломатія для росії – інструмент для перемоги над супротивником
Переговори з росією. США слід пам'ятати, що дипломатія для росії – інструмент для перемоги над супротивником
Україна – не Сирія. Чому Сирський не може реформувати ЗСУ – Том Купер
Україна – не Сирія. Чому Сирський не може реформувати ЗСУ – Том Купер
Огляд московської кампанії
Огляд московської кампанії "Осінь 2024": кров за землю. Припинення вогню зараз лише зробить гамбіт путіна успішним – Ендрю Таннер