Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Азербайджан планує збирати 12-15 українських Ан-178 на рік

Азербайджан планує збирати 12-15 українських Ан-178 на рік
Фото: Укрінформ
Україна представить попередню програму і структуру організації та планування, будівництва і забезпечення діяльності на території Азербайджану підприємства зі збірки українських літаків типу Ан-178.

Домовленості про це було досягнуто в п'ятницю в рамках 11-го засідання спільної Міжурядової азербайджансько-української комісії з питань економічного співробітництва, повідомляють на сайті Кабміну.

Рішення прийнято для розвитку вже досягнутих домовленостей між ЗАТ "Азербайджан Хава Йолларі" і ДП "Антонов" від 7 червня 2016 року про виробництво українських літаків типу Ан-178 в Азербайджані. Проектна потужність підприємства становитиме 12-15 літаків на рік.

Нагадаємо, 7 червня Азербайджан висловив зацікавленість в організації складання новітнього українського літака Ан-178 на своїй території.

У травні 2015 року між "Антоновим" і азербайджанською авіакомпанією Silk Way Airlines було підписано контракт на постачання десяти Ан-178. Постачання перших двох літаків, згідно з умовами контракту, мають забезпечити до кінця 2018 року, решти восьми машин - за погодженням сторін. Азербайджан розраховує, що до середини 2018 року, коли буде поставлено перший літак, будуть підготовлені виробничі потужності для складання Ан-178 на його території.

Водночас президент ДП "Антонов" Михайло Гвоздьов заявив, що плани розширення співробітництва за програмою Ан-178 не передбачають продажу технологій Ан-178 Азербайджану. Йдеться про коопераційне виробництво. На території Азербайджану відбуватиметься тільки остаточне складання літака.

Ан-178 уперше піднявся в повітря 7 травня 2015 року. Він призначений виконувати всі основні завдання транспортного літака, серед яких - матеріально-технічне забезпечення, парашутне десантування вантажів на платформах, перевезення хворих, транспортування техніки, доставка устаткування і двигунів.

Будівництво першого екземпляра літака почалося 2013 року, при цьому сам літак розроблявся з 2010 року як заміна для застарілих моделей Ан. Літак створено на базі пасажирського Ан-158, лише нещодавно запущеного в серійне виробництво.

 
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян