Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Бальчун розповів що перешкоджає постачанню палива для "Укрзалізниці"

Бальчун розповів що перешкоджає постачанню палива для
Фото: kurierkolejowy.eu
ПАТ "Укрзалізниця" постійно стикається з проблемою постачання палива через дуже заплутані тендерні процедури.

"Постійно стикаємось з проблемою постачання палива через дуже заплутані тендерні процедури. Треба вийти з глухого кута, у якому опинилась залізниця протягом останніх двох років. Це ключова для мене дія, тому що ми витрачаємо на придбання палива багато мільярдів гривень на рік і це одна з найбільших позицій у наших витратах", - написав голова правління ПАТ "Укрзалізниця" Войцех Балчун на своїй сторінці у Facebook.

Він також додав, що від ефективної системи постачання палива залежить операційна ефективність "Укрзалізниці". 

"Сьогодні можу пошкодувати, що два роки тому було прийнято рішення про використання стратегічних запасів палива "Укрзалізниці". Їх ми мали на рівні 120-ти тисяч тонн. Це дозволяло нам стабільно працювати, бути незалежними від постачальників і виходити на переговори з ними з більш сильною позицією.  Мусимо знайти ефективну і прозору модель закупівлі палива для УЗ, купувати його на більш тривалий період", - повідомив Балчун.

Балчун також анонсував проведення круглого столу 31 серпня, куди запрошено виробників та постачальників з України та інших країн, без жодних обмежень.

"Також ми хочемо бачити за цим столом представників НАБУ, АМКУ, незалежних експертів, ринкових радників. Розраховуємо на відкриту дискусію про умови тендерів, щоб вони були максимально прозорими і гарантували дотримання інтересів Укрзалізниці", - додав він.

Нагадаємо, публічне акціонерне товариство "Укрзалізниця" має намір залучити 1 млрд доларів інвестицій в оновлення рухомого складу та інфраструктури за 2-3 роки.

Додамо, що "Укрзалізниця" отримала майже 1,5 млрд грн чистого прибутку.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян