Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Банки вдаються до дешевої реклами в боротьбі за клієнта

Банки вдаються до дешевої реклами в боротьбі за клієнта
Фото: newvv.net
В боротьбі за клієнта банки вдалися до розклеювання рекламних оголошень на стовпах, стінах будинків, парканах. Така реклама є недорогою, потрапляє до аудиторії, але шкодить іміджу фінустанови.

Вдатися до такого виду реклами банків змусило посилення конкуренції в сегменті роздрібного кредитування, пише Комерсантъ-Украина.

В основному в рекламі пропонується кредит, але є і заклики розмістити депозити. Таку комунікацію з клієнтами обрали деякі роздрібні банки, у тому числі з іноземним капіталом. Під час моніторингу в Києві, містах Західної і Південної України видання виявило подібні оголошення, що рекламують послуги Дельта Банку, Ідея Банку, Правекс-банку, Платинум Банку і "Надра".

"Поряд з дорогими каналами просування ми використовуємо і інші, не менш ефективні, але не настільки витратні носії. Вибір способів реклами безпосередньо залежить від регіональних особливостей точок продажів. В маленьких містах і районних центрах одним з ефективних методів реклами продуктів банку є саме листівки і паперові оголошення, які або роздають на вулиці, або розвішують на стовпах, дошках оголошень. Вони звичні для місцевих жителів і мають хороший відгук", - розповіла начальник управління рекламою банку "Надра" Тетяна Кравець.

Затрати на таку рекламу незначні: вони не перевищують 3% загальних витрат на рекламу. Вартість виготовлення і розміщення одного оголошення становить 1-3 грн в залежності від якості друку.

Удар по іміджу

Однак на думку інших банкірів, розміщення такої реклами б’є по репутації банку і не говорить про те, що банк є надійним.

"Розклеювання рекламних оголошень банком на стовпах - це жест відчаю і прояв непрофесіоналізму маркетологів", - вважає директор департаменту маркетингу Промінвестбанку Дмитро Юферов.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Кредит за оголошенням

Проте знецінює бренд не саме розміщення оголошень, а їх зміст.

"Безумовно, неохайне оголошення з безглуздим текстом, віддруковане на копіювальному апараті, не може принести нічого позитивного бренду, - директор з маркетингу та розвитку продуктів Платинум Банку Анджей Олійник. - З іншого боку, цілком доречно виглядає акуратно оформлене оголошення про послугу в тому місці, де людині зручно його прочитати. До Приміром, на дошках оголошень в парадних".

Полювання на
Полювання на "Червоний Жовтень". Вплив військової фантастики на майбутні війни – Мік Раян
Про
Про "провокацію" та "ескалацію". путін розчарований – Том Купер
Дозвіл на використання ATACMS на території росії. Як його використати якомога ефективніше – Джек Вотлінг
Дозвіл на використання ATACMS на території росії. Як його використати якомога ефективніше – Джек Вотлінг
"Біла гарячка" путіна і удар балістичною ракетою по Дніпру. Відповідь за знищення лояльних путіну командирів? – Том Купер
Скандинавські країни переглядають свої антикризові поради. Причина – російська агресія в Україні – New York Times
Скандинавські країни переглядають свої антикризові поради. Причина – російська агресія в Україні – New York Times
Коли росіяни почнуть друкувати гроші, у них виникнуть великі проблеми. На що слід звернути увагу найближчим часом
Коли росіяни почнуть друкувати гроші, у них виникнуть великі проблеми. На що слід звернути увагу найближчим часом
Війна безпілотників: прискорений розвиток в Україні. Та хай летять ATACMS, Україно! – Ендрю Таннер
Війна безпілотників: прискорений розвиток в Україні. Та хай летять ATACMS, Україно! – Ендрю Таннер
Пропагандони путіна шаленіють від ракетного кроку Байдена. Але продовжують сподіватися, що Трамп знешкодить США – Джулія Девіс
Пропагандони путіна шаленіють від ракетного кроку Байдена. Але продовжують сподіватися, що Трамп знешкодить США – Джулія Девіс