Банки збільшують витрати на ІТ в 2,5 рази
Впродовж останніх двох років видатки банків на технічне удосконалення зросли в 2,5 рази, пише Дело.
Фінансові установи все більше коштів виділяють на ІТ, намагаючись зменшити витрати на обслуговування клієнтів та вартість послуг.
"Можна говорити про те, що - в залежності від банку - на IT було переорієнтовано від 50 до 80% бюджетів, що призначалися раніше для розвитку мережі відділень", - цитує видання заступника голови правління "Південкомбанку" Олександра Коробка.
Найбільш популярними є впровадження систем CRM (управління співпрацею з клієнтами) та програми, які дозволяють оптимізувати видатки на апарат.
Найпопулярнішим нововведенням є інтернет-банкінг. Він дозволяє значно скоротити витрати на побудову мережі філій. Банкіри зауважують, що в першу чергу фінустанови зацікавлені впроваджувати системи для дистанційного обслуговування клієнтів, оскільки людям сьогодні не дуже хочеться їздити до банку, а швидше зробити все на місці, не виходячи з дому або офісу.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У пошуках грошей
Банки намагаються удосконалювати системи, які полегшують обслуговування клієнтів. Водночас не забуваючи про безпеку.
"На перший план виходять принципово нові рішення, які змінять модель споживання IT. Це мобільність,"хмарні" обчислення, інструменти з обробки величезних масивів структурованих і неструктурованих даних (Big Data), моделі розвитку бізнесу в соціальних мережах (Social Business), програмні продукти для спільної роботи (Collaboration Software)", - розповіла директор департаменту інформаційних технологій банку "Хрещатик" Ірина Лебедко.
Нагадаємо, нещодавно українські банки підняли ціни на базові послуги, зокрема для відкриття та провадження рахунків.