Більш дисциплінованих платників за компослуги, як українці ще треба пошукати, - експерт
Про це на своїй сторінці у Facebook написав експерт із енергоощадності із "Експертної платформи з енергоефективності" Олексій Хабатюк.
"Щоб сильно не кричали про кризу неплатежів від населення. Рівень оплати населенням ЖКП послуг (без е/е) - 94%. Недоплата - 2 млрд грн. Рівень оплати електроенергію за той же період 116%. Переплата - 1.4 млрд грн.
Загалом недоплата - 0.6 млрд грн або 1.5% від нарахувань. Більш дисциплінованих платників за послуги/товари ще варто пошукати", - пише Олексій Хабатюк.
Він уточнює, що недоплата 2 млрд грн - це приріст заборгованості населення за надані (відповідно до виставлених рахунків) ЖКП за 11 місяців 2014.
"Населення в нас дуже чуйно дотримується своїх фінансових інтересів. Особливо, коли це стосується питань, які залежать від держави. Воно робить авансовий платіж за старим тарифом в очікуванні його підвищення, щоб потім менше заплатити за новим, тобто воно розуміє неминучість цього процесу - підвищення тарифу. Це називається настрій споживача. І це дуже важливо і в цьому величезний плюс!", - додав Хабатюк.
Як повідомляв iPress.ua, прем'єр-міністр України Арсеній Яценюк 30 грудня 2014 року заявив, що необхідно змінити графік і прискорити темпи приведення вартості природного газу та послуг теплокомуненерго до ринкових рівнів.