Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Бориспіль зазнає збитків через "АероСвіт" та МАУ

Бориспіль зазнає збитків через
Фото: tsn.ua
Темпи зростання найбільшого українського аеропорту "Бориспіль" істотно сповільнилися: згідно з підсумками цього року, пасажиропотік збільшиться лише на 5%, тоді як роком раніше його зростання становило 20%.

Гендиректор "Борисполя" Антон Волов пояснює падіння показників скороченням кількості рейсів базових перевізників - "АероСвіту" та "Міжнародних авіаліній України". Але в авіакомпаніях заявляють, що вся справа в стагнації європейського авіаційного ринку, пише "КомерсантЪ-Украина".

"Причиною уповільнення темпів зростання аеропорту є базові перевізники - "АероСвіт" та "Міжнародні авіалінії України", які забезпечують близько 65% трафіку. Протягом останніх двох місяців вони скоротили кількість польотів на 25%", - пояснює він. 

У прес-службі "Борисполя" уточнили, що з жовтня поточного року пасажиропотік базових авіаперевізників знизився на внутрішніх рейсах на 24,6%, на міжнародних - на 11,8%, що в сумі дасть зниження в IV кварталі на 15,7% щодо аналогічного періоду минулого року.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Аеропорту "Бориспіль" потрібно ще $150 млн, аби нормально працювати

Але перевізники запевняють, що не зменшували польоти.

"Є сезонне уповільнення темпів зростання. Наприклад, якщо в II кварталі зростання перевезень у нас сягнув 40%, то в III кварталі - 23%. А, згідно з підсумками IV кварталу, очікується на рівні 18-20%", - повідомила прес-секретар МАУ Євгенія Сацька.

Згідно з підсумками цього року,  МАУ планує перевезти 2,8 млн осіб, що приблизно на 35-40% більше, ніж роком раніше (2,1 млн пасажирів).

Помічник гендиректора "АероСвіту" зі зв'язків з громадськістю Сергій Куций зазначив, що якщо, згідно з підсумками I кварталу, зростання у компанії становило 11%, то, згідно з результатами 11 місяців, "АероСвіт" збільшив пасажирський трафік на 12,4% - до 2,95 млн пасажирів.

 

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян