Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Через ембарго Росії український експорт до Азії впав на 60-80%

Через ембарго Росії український експорт до Азії впав на 60-80%
Фото: ТАСС
Падіння експорту української продукції в країни Середньої Азії та Кавказу становить понад 60-80% у першому місяці 2016 року в порівнянні з тим же періодом минулого.

В Мінекономіки заявили про продовження економічної агресії з боку Росії, а саме, запровадження нею обмеження міжнародного транзиту з території України в Республіку Казахстан через територію РФ.

Про це заявила заступник міністра економічного розвитку і торгівлі - торговий представник України Наталія Микольська виступаючи на засіданні Генеральної ради СОТ, інформує прес-служба Мінекономіки.

Транзит продукції (не залежно від країни походження) з території України може відбуватися виключно через територію Республіки Білорусь, через два пункти пропуску, в конвоях, які відбуваються два дні на тиждень і суттєво здорожчують та затягують процес доставки.

"Ці обмеження застосовані РФ на додаток до ембарго щодо сільськогосподарської продукції, сировини та продуктів харчування, які походять з України, та одностороннього зупинення дії Договору про вільну торгівлю СНД, які також застосовані з 1 січня 2016 року", - йдеться у повідомленні.

Микольська заявила, що застосовані заборони та обмеження щодо товарів, походженням з України, та міжнародного транзиту, який проходить територією України, незалежно від країни походження, в Республіку Казахстан - є дискримінаційними та політично вмотивованими.

"Вони призводять до зменшення експорту в країни Середньої Азії та Кавказу та чинять негативний вплив на торгівлю не лише в регіональному, а й у міжнародному масштабі", - сказала вона.

Нагадаємо, що на територію України повернулися близько 1,5 тис українських вантажівок, які були заблоковані в Росії і країнах Азії внаслідок введеної Росією з 14 лютого заборони на транзит українського автотранспорту через її територію.

Україна і Росія з 25 лютого скасовують обмеження на транзит вантажного автомобільного транспорту.

Натомість, активісти можуть знову почати блокувати транзит російських фур через територію України.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян