Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Через заборону польотів з Дніпропетровська може збанкрутувати авіакомпанія

Через заборону польотів з Дніпропетровська може збанкрутувати авіакомпанія
Фото: sib.fm
Авіакомпанія "Дніпроавіа" заявляє, що може збанкрутувати через заборону польотів з аеропорту "Дніпропетровськ".

Про це повідомляє авіакомпанія "Дніпроавіа".

У повідомленні йдеться про те, що авіакомпанія, яка досі виконує міжрегіональні українські перевезення, до нового року змушена буде оголосити про банкрутство.

Компанія нагадує про заборону польотів між Дніпропетровськом і Москвою, яку прийняла Державіаслужба від 28 листопада.

"Дніпроавіа" повідомила, що досі не отримали "жодного роз’яснення, з чим пов’язані ці заборони і на який час ці обмеження введені".

Сьогодні на прес-конференції в Дніпропетровську місцеві туроператори заявили, що попри закриття аеропорту, виконують свої зобов’язання перед покупцями турів. Зокрема, туристів, які вилітають в подорож, на автобусі доправляють до столичного аеропорту й пересаджують на інші рейси, з Києва автобусом забирають прибулих. 

Як інформував iPress.ua, польоти до Харкова, Запоріжжя та Дніпропетровськ були скасовані ввечері в суботу, термін заборон Державіаслужба не називала. Раніше Денис Антонюк заявив, що аеропорти на сході України - в Дніпропетровську, Запоріжжі та Харкові - закрили на прохання військових.

Вранці в понеділок в Харківському та Дніпропетровському міжнародних аеропортах майже всі рейси були скасовані. Єдиний рейс, про скасування якого не повідомлялося "Київ-Харків" - очікується ввечері у вівторок. Наступні два рейси з Москви скасовані.

Довідкова служба Запорізького аеропорту також підтвердила, що вильоти літаків не виробляються до ранку вівторка.

Нагадаємо, сьогодні Державна авіаційна служба України продовжила заборону на польоти в аеропортах Харкова, Дніпропетровська та Запоріжжя до ранку вівторка, 16 грудня.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян