Чоловіки люблять розпродажі майже так само сильно, як жінки, - опитування
Таку тенденцію в США виявили підсумки опитування, проведеного аналітичною фірмою роздрібного сектора WSL Strategic Retail та є першим детальним дослідженням схожого виду, з посиланням MarketWatch пише "Інтерфакс-Україна".
За словами президента компанії Кендіс Корлетт, аналітики WSL вирішили докладніше зайнятися цією темою, коли побачили у звітах великих ритейлерів, включаючи Wal-Mart, інформацію про збільшення частки покупців -чоловіків. Недавня рецесія, безумовно, є визначальним чинником у бажанні заощадити, але свою роль відіграють і довгострокові демографічні тренди: більш пізні шлюби, скорочення числа непрацюючих домогосподарок.
Як свідчать дані WSL, 63% з опитаних 737 американців завжди шукають в магазинах розпродажі, а 54 % закуповуються про запас , якщо бачать товари за зниженими цінами. Серед 784 брали участь у дослідженні жінок 79 % дали позитивну відповідь на перше питання, 61% - на друге.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Європейські чоловіки зросли на 11 сантиметрів за 100 років
Більше половини чоловіків і 64% жінок у США регулярно користуються купоном для зменшення витрат. При цьому майже рівні групи (52% чоловіків і жінок 54%) готові дійти або доїхати до магазину, розташованого далі, якщо з'явиться можливість заощадити. Витрати на бензин і додаткові витрати за часом враховуються обома статями, але відходять на другий план.
При цьому приблизно половина всіх покупців (49% чоловіків, 52% жінок) майже завжди задає собі питання " Чи розумно витрачати на це гроші?" до покупки.
Майже 80% чоловічого населення США беруть участь у різних програмах лояльності, 73 % регулярно отримують інформаційні розсилки рітейлерів по електронній пошті. Майже 70% регулярно читають огляди нових продуктів і відгуки про них і слідують рекомендаціям.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Бунт жінок: яким має бути чоловік, аби вимагати жіночності від прекрасної статі
Майже всі показники були вищі серед молодих американців.
На закінчення опитування WSL виявив, що чоловіки в цілому оптимістичніше оцінюють своє фінансове становище і ситуацію в економіці, ніж жінки, і це підвищує їх готовність робити покупки.