Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Чоловіки люблять розпродажі майже так само сильно, як жінки, - опитування

Чоловіки люблять розпродажі майже так само сильно, як жінки, - опитування
Фото: snob.ru
Чоловіки до можливості заощадити відносяться ненабагато стриманіше, ніж жінки, незважаючи на широко поширену думку про байдужість чоловічої частини населення до розпродажів.

Таку тенденцію в США виявили підсумки опитування, проведеного аналітичною фірмою роздрібного сектора WSL Strategic Retail та є першим детальним дослідженням схожого виду, з посиланням MarketWatch пише "Інтерфакс-Україна".

За словами президента компанії Кендіс Корлетт, аналітики WSL вирішили докладніше зайнятися цією темою, коли побачили у звітах великих ритейлерів, включаючи Wal-Mart, інформацію про збільшення частки покупців -чоловіків. Недавня рецесія, безумовно, є визначальним чинником у бажанні заощадити, але свою роль відіграють і довгострокові демографічні тренди: більш пізні шлюби, скорочення числа непрацюючих домогосподарок.

Як свідчать дані WSL, 63% з опитаних 737 американців завжди шукають в магазинах розпродажі, а 54 % закуповуються про запас , якщо бачать товари за зниженими цінами. Серед 784 брали участь у дослідженні жінок 79 % дали позитивну відповідь на перше питання, 61% - на друге.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Європейські чоловіки зросли на 11 сантиметрів за 100 років

Більше половини чоловіків і 64% жінок у США регулярно користуються купоном для зменшення витрат. При цьому майже рівні групи (52% чоловіків і жінок 54%) готові дійти або доїхати до магазину, розташованого далі, якщо з'явиться можливість заощадити. Витрати на бензин і додаткові витрати за часом враховуються обома статями, але відходять на другий план.

При цьому приблизно половина всіх покупців (49% чоловіків, 52% жінок) майже завжди задає собі питання " Чи розумно витрачати на це гроші?" до покупки.

Майже 80% чоловічого населення США беруть участь у різних програмах лояльності, 73 % регулярно отримують інформаційні розсилки рітейлерів по електронній пошті. Майже 70% регулярно читають огляди нових продуктів і відгуки про них і слідують рекомендаціям.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Бунт жінок: яким має бути чоловік, аби вимагати жіночності від прекрасної статі

Майже всі показники були вищі серед молодих американців.

На закінчення опитування WSL виявив, що чоловіки в цілому оптимістичніше оцінюють своє фінансове становище і ситуацію в економіці, ніж жінки, і це підвищує їх готовність робити покупки.

Полювання на
Полювання на "Червоний Жовтень". Вплив військової фантастики на майбутні війни – Мік Раян
Про
Про "провокацію" та "ескалацію". путін розчарований – Том Купер
Дозвіл на використання ATACMS на території росії. Як його використати якомога ефективніше – Джек Вотлінг
Дозвіл на використання ATACMS на території росії. Як його використати якомога ефективніше – Джек Вотлінг
"Біла гарячка" путіна і удар балістичною ракетою по Дніпру. Відповідь за знищення лояльних путіну командирів? – Том Купер
Скандинавські країни переглядають свої антикризові поради. Причина – російська агресія в Україні – New York Times
Скандинавські країни переглядають свої антикризові поради. Причина – російська агресія в Україні – New York Times
Коли росіяни почнуть друкувати гроші, у них виникнуть великі проблеми. На що слід звернути увагу найближчим часом
Коли росіяни почнуть друкувати гроші, у них виникнуть великі проблеми. На що слід звернути увагу найближчим часом
Війна безпілотників: прискорений розвиток в Україні. Та хай летять ATACMS, Україно! – Ендрю Таннер
Війна безпілотників: прискорений розвиток в Україні. Та хай летять ATACMS, Україно! – Ендрю Таннер
Пропагандони путіна шаленіють від ракетного кроку Байдена. Але продовжують сподіватися, що Трамп знешкодить США – Джулія Девіс
Пропагандони путіна шаленіють від ракетного кроку Байдена. Але продовжують сподіватися, що Трамп знешкодить США – Джулія Девіс