Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Чотири російські авіакомпанії втратять більше сотні дозволів на польоти до України

Чотири російські авіакомпанії втратять більше сотні дозволів на польоти до України
Фото: omoskva.ru
Чотири російські компанії, які потрапили під українські авіасанкцї втратять 106 дозволів на регулярні щотижневі польоти між Україною і Росією.

Про це повідомляє УНІАН.

Згідно з повідомленням Державіаслужби України, загальна кількість дозволів, які були видані російським авіакомпаніям, включаючи "Ютейр", яка не потрапила під санкції (не здійснювала польоти до Криму), на період літньої навігації 2015 року становитимуть 135.

Згідно з наданими даними, авіакомпанія "Аерофлот" мала дозволи на 35 щотижневих рейсів за маршрутом Москва - Київ і 21 дозвіл за маршрутом Москва - Одеса. "Трансаеро" - 19 дозволів на польоти Москва - Київ і 9 - на маршрут Москва - Одеса. Авіакомпанія "Сибір" отримала 14 дозволів на перельоти Москва - Київ, і 1 - за маршрутом Москва - Одеса.

"Ютейр" мала 21 дозвіл на польоти Москва - Київ, 7 - Москва - Львів і 1 - Сургут - Київ. "Росія" отримала 7 дозволів на польоти Санкт-Петербург - Київ.

Водночас, з української сторони дозволи на регулярні польоти до Росії мали три перевізника - найбільший український авіаперевізник "Міжнародні авіалінії України" (МАУ), "Дніпроавіа" і "МоторСіч".

МАУ отримала 13 дозволів на польоти Київ - Москва, 13 - на Київ - Санкт-Петербург, 3 - на Київ - Калінінград, а також 5 - на маршрут Одеса - Москва і 3 - Одеса - Санкт-Петербург.

При цьому в Державіаслужбі не уточнили кількість фактично виконаних рейсів.

Крім того, за даними служби, за період січень-вересень 2015 року між Україною і Росією було виконано 339 чартерних рейсів українськими та 885 рейсів іноземними авіакомпаніями, з яких частка російських авіакомпаній становила лише 11 рейсів, при цьому 4 - в рамках місії ОБСЄ.

Нагадаємо, 25 жовтня Кабмін прийняв рішення про заборону польотів російських авіакомпаній, в першу чергу компаній "Аерофлот" і "Трансаеро" до України. У відповідь на це Росія ввела санкції проти п'яти українських компаній. Авіаперевізникам заборонено здійснювати рейси до РФ. Під російські санкції потрапили МАУ, Дніпроавіа, YanAir, WizzAir і Моторсіч.

 

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян