Coca-Cola відкликала рекламу з чотирьох російських телеканалів
Як повідомляє сайт газети "Коммерсант", три з чотирьох каналів (РЕН ТВ, "П'ятий канал" і "Домашній") пов'язані із банком "Россия", який потрапів під санкції Заходу, і з його найбільшим акціонером Юрієм Ковальчуком, а канал "Звезда" належить міністерству оборони.
Представники Coca-Cola наполягають, що це виключно економічне рішення, не пов'язане з американськими і європейськими санкціями.
Газета "Коммерсант" наводить слова представника агентства MediaVest, яке закуповує рекламу на ТБ для Coca-Cola, Юрія Борисовського і директора із зовнішніх зв'язків російського офісу Coca-Cola Анни Козловської. Вони пояснюють рішення особливостями медіапланування.
"Ці чотири канали найменш підходять за цільовою аудиторією для брендів Coca-Cola, тому рекламодавець вирішив перерозподілити бюджети", - пояснив Борисовський.
ЧИТАЙТЕ: Чому санкції проти Росії подіяли
За словами Козловської, у компанії вирішили сконцентруватися на ключових федеральних і найбільш ефективних для цільової аудиторії Coca-Cola каналах.
Водночас із посиланням на джерела на ринку телереклами видання повідомило, що рішення про відкликання бюджетів може бути пов'язаним із санкціями США та Євросоюзу.
РЕН ТВ і "П'ятий канал" входять до "Національної Медіа Групи", підконтрольної банку "Россия" Юрія Ковальчука. Банку також належать 54,9% кіпрської Telcrest, яка володіє 25,2% холдингу "СТС Медіа" (який включає канали "Домашній", а також СТС і "Перець").
У квітні міністерство фінансів США застосувало санкції проти Ковальчука і банку "Россия". 29 липня до списку нових економічних санкцій США проти потрапили три російських банки – "Банк Москви", "ВТБ-банк" і "Російський сільськогосподарський банк", а також "Об’єднана суднобудівна корпорація".