Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Daimler скуповує китайські автоактиви

Daimler скуповує китайські автоактиви
Фото: ua.euronews.com
Німецький автоконцерн Daimler, який виробляє Mercedes-Benz, придбав частку акцій державної китайської компанії BAIC.

Концерн Daimler хоче повернути свою конкурентоздатність. З цією метою виробник придбав 12% акцій свого партнера - китайського державного підприємства Beijing Automotive, інформує dpa з посиланням на представників компанії.

Відповідні договори вже підписані. Ця угода стала першим випадком придбання німецьким підприємством такої великої частки державної компанії Китаю, зауважують експерти.

Автоконцерн з німецького Штутгарта отримав два місця в раді правління фірми BAIC Motors. Тоді як BAIC став власником контрольного пакета (51%) акцій спільного підприємства Bejing Benz. Ця фірма вже виробляє позашляховики GLK та автомобілі Mercedes класу C та E у Китаї.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: ЄС "перекроїв" водійські права

Компанія BAIC Motor готується до виходу на Гонконзьку біржу. За словами представників концерну Daimler, купівля частки цієї кампанії планувалася задля підтримки її планів виходу на біржу.

Штутгартський концерн на китайському ринку перебуває далеко позаду своїх німецьких конкурентів. Volkswagen та BMW за обсягами продажів у Китаї значно випереджають Daimler, який має досить амбітні плани.

Амбіції зашкалюють

За прикладом VW, виробник Mercedes-Benz нещодавно призначив одного із членів правління концерну відповідальним лише за китайський напрямок. Ним став менеджер Гурбертус Троска, який дотепер відповідав за напрямок вантажних автомобілів. Окрім того, концерн зібрав під одним дахом підприємства, які займаються збутом продукції автомобілебудівника на китайському ринку.

Згідно з оцінками експертів, Китай з його населенням в один мільярд триста мільйонів осіб у найближчому майбутньому перетвориться на найбільший автомобільний ринок світу. Тож не дивно, що автомобілевиробники відчайдушно конкурують у боротьбі за нього.

За словами президента Daimler Дітера Цетше, концерн має на меті до 2020 року посісти друге місце за обсягами імпорту німецьких автомобілів до Китаю, потіснивши Audi, дочірнє підприємство VW. Досягти цього буде нелегко, адже минулоріч Audi продала у Піднебесній 405 тисяч автомобілів класу "люкс".

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян