Daimler виробив перший серійний електромобіль
13 червня 2012, 13:54
Фото: daimler.com
Першим у Німеччині автомобільним концерном, який розпочав серійний випуск електромобілів, хоче стати Daimler.
Про це повідомили у вівторок, 12 червня, у відомстві концерну Daimler, пише Bloomberg.
У французькому місті Амбак, де виробляють відомий компактний автомобіль Smart, вже триває серійне виробництво його нової версії на електричному приводі. Вже зараз можна робити замовлення цієї моделі, у Німеччині вона з'явиться наприкінці літа.
Виробник "мерседесів" пропонує електро-Smart у двох варіантах: купе або кабріолет. Як наголошують представники штутгартського концерну, двомісцевий компактний автомобіль коштуватиме разом із батареєю €23 680.
Як альтернативу клієнт може взяти батарею в оренду, за €65 на місяць. За рахунок цього купівельна ціна відчутно знизиться. Для порівняння - бензиновий Smart коштує за каталогом від €10 тисяч.
E-Smart потребує 4,8 секунди, щоб взяти темп 60 км/год. На повному заряді машина може проїхати 145 кілометрів. За ніч батареї заряджаються за допомогою звичайної розетки. Утім, автомобіль лише на перший погляд екологічний і без шкідливих емісій. Насправді струм для його батарей походить, переважно, з таких енергоносіїв як газ, вугілля, або атом.
Daimler інвестує в автомобіль мільйони євро
Daimler інвестує в завод у французькій Лотарингії €200 мільйонів, у тому числі €50 мільйонів - на прилад для нанесення лаку.
В Амбаку "смарти" виробляють починаючи з 1998 року, автомобіль користується сталою популярністю - 2011 року з конвейєрів зійшло понад 103 тисячі штук.
Клієнти у захваті від нового Smart. Фото: daimler.com
Натомість Smart на електричному приводі досі пропонували лише через приватні угоди одиничним клієнтам та фірмам. Їх можна замовити і через "даймлерівську" систему оренди "car2go".
Від цієї осені електромобілі Smart почнуть вироблятись масово, оскільки у 2013 році Daimler вже хоче продавати понад десять тисяч таких машин.
Інші німецькі виробники підтягуються
Решта німецьких виробників поки не пішли так далеко, як Daimler. Зокрема, Opel пропонує модель Ampera, обладнаний додатковим двигуном для довгих подорожей. Однак це по суті копія Chevrolet Volt, який виробляє у Детройті його американський материнський концерн General Motors.
Концерн Volkswagen свій E-Golf виведе на ринок лише 2013 року, так само як і BMW модель i3. Тим часом іноземні конкуренти німецьких автовиробників йдуть на крок попереду.
Найширшу модельну палітру електромобілів пропонує серед великих автомобільних концернів Renault. Разом з новою компактною моделлю ZOE, що очікує зійти з конвейєра у другій половині року, в нього налічується цілих чотири моделі.
Однак роль піонера електромобілістики належить усе ж японському виробнику Toyota, який ще 15 років тому розпочав перший серійний випуск повністю гібридного автомобіля Toyota Prius.