Двоповерховий потяг Škoda вийде на маршрут з 1 листопада, - ФОТО
Це вже друга Škoda, яка вийшла з ремонту.
"Нарешті виводимо з "кущів" багатостраждальний електропоїзд "Škoda". Говорю про необхідність цього з першого тижня свого перебування на посаді. Тримати було такий потяг без руху, – як мінімум, – недбалість, як максимум – предмет інтересу прокурорів", – повідомив голова правління "Укрзалізниці" Войцех Бальчун на своїй сторінці у Facebook.
Бальчун повідомив, що правління прийняло принципове рішення: передали два електропотяги "Škoda" з балансу Південної залізниці на баланс Української залізничної швидкісної компанії.
Фото: Войцех Бальчун / Facebook
"Компанія має відповідні технологічні потужності, кваліфікований персонал та необхідний досвід експлуатації швидкісного рухомого складу. Вивчаємо прийнятні варіанти напрямків експлуатації цих потягів", – додав очільник компанії.
Фото: Войцех Бальчун / Facebook
За його інформацією, ці потяги мають певні обмеження. Зокрема, потребують технічного обслуговування кожні 700 км.
Наразі розглядаються такі маршрути: Київ-Полтава-Харків, Київ-Вінниця-Хмельницький-Тернопіль-Львів.
"Сьогодні вже маємо пряме сполучення Київ-Львів, дуже коротке – 4.55 у дорозі, з мінімальною кількістю зупинок. Ідея для "Škoda" – задіяти всі проміжні зупинки і доправити пасажирів до названих міст, а звідти вже до Львова", – наголосив Бальчун.
Фахівці УЗ запевняють, що достатній пасажиропотік там є. Хоча щодо використання "Škoda" вони готові почути думку і самих пасажирів.
Служба руху ще працює над розкладом, але вже відомо, що це будуть денні потяги "Інтерсіті".
Бальчун також додав, що з обігу буде вивільнено 18 пасажирських вагонів. Цей рухомий склад піде на напрямок Київ-Херсон. Буде додаткова пара швидкісного потяга з дзеркальним розкладом.
Нагадаємо, ще у липні цього року Войцех Бальчун доручив працівникам прискорити ремонт електропоїзда Skoda EJ675 і запустити його на маршрут вже до вересня 2016 року. Однак, це стане можливим лише з листопада.