Facebook розсилатиме рекламу у Messenger
Реклама буде доступна лише користувачам додатку.
Такий формат є доступним всім компаніям, які використовують Send/Receive API Facebook, йдеться на сторінці розробників соцмережі.
Такі оголошення бренди зможуть розсилати тільки тим, користувачам, з якими вже було розпочато спілкування.
Оплата з рекламодавців буде стягуватися за кожен показ рекламного оголошення користувачеві в папці "Вхідні" в Messenger, при цьому, не буде враховуватися, чи було воно відкрите чи ні.
Facebook також дозволив рекламодавцям розміщувати в соцмережі оголошення з посиланням на обліковий запис в Messenger.
Цей формат отримав назву News Feed Ads.
Нагадаємо, що компанія Facebook тестує новий сервіс, який дозволить адміністраторам сторінок розміщувати оголошення про вакансії, а претендентам — відгукуватися на них.
5 жовтня компанія Facebook повідомила про те, що додала в свій Messenger функцію секретного листування.
Компанії-гіганти Google, Amazon, Microsoft, IBM та Facebook об'єдналися для розвитку штучного інтелекту.
5 квітня Facebook розпочав використовувати штучний інтелект, який допоможе людям з вадами зору краще орієнтуватися в соціальній мережі.