Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Фіни відібрали в японців лідерство у якості повітряних перевезень

Фіни відібрали в японців лідерство у якості повітряних перевезень
Фото: AFP
Аналітики німецького Центру дослідження авіакатастроф склали рейтинг безпеки найбільших авіакомпаній світу.

Як повідомляє інформаційне агентство dpa, складений експертами цього центру рейтинг безпеки найбільших авіакомпаній опублікував у вівторок, 8 січня, часопис "Aero International".

"2012-й рік став рекордним у вимірі безпеки авіаперевезень", - цей висновок випливає з актуальної статистики JACDEC.

Згідно з документом, внаслідок авіакатастроф у цивільній авіації торік в усьому світі загинуло 496 осіб, що трохи нижче показників 2011 року - 498 загиблих.

"Ще ніколи ризик стати жертвою авіакатастрофи не був таким низьким, як зараз, про що можна говорити з впевненістю", - наголошує часопис.

Така оцінка збігається з поки що попередніми даними аналітиків мережі, яка стежить за безпекою авіаперевезень, Aviation Safety Networks та з даними Міжнародної асоціації повітряного транспорту.

Авіакомпанії Нової Зеландії та Гонконгу - на другому та третьому місцях

Отже, згідно з рейтингом німецького Центру дослідження авіакатастроф серед 60 найбільших авіакомпаній світу найнадійнішою виявився фінський авіаперевізник Finnair, який відібрав пальму першості у лідера попереднього року японської All Nippon Airways, яка через низку дрібних інцидентів опустилась на 12 місце.

Другу та третю сходинку посіли авіакомпанії - Air New Zealand та гонконгська Cathay Pacific. Німецька Lufthansa опинилась на одинадцятому місці.

Українські авіакомпанії не входять до списку найбільших авіаперевізників.

Як наголошують експерти, зараз найризикованіше літати регіональними авіакомпаніями в країнах, де точаться конфлікти.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян