Французька залізниця помилилася на €15 мільярдів
"Ми зрозуміли проблему трохи запізно", - заявив Крістоф Пієдноель, речник RFF - організації, яка здійснює управління залізничною інфраструктурою.
Цікаво, що першим про цю справу повідомив французький сатиричний тижневик "Le Canard Enchaine". Новина швидко поширилася у французьких медіа і залізниця зізналися в дорогому провалі.
Проблема стосується двох тисяч нових вагонів Regio 2N фірми Bombardier, які замовила залізниця. Контракт коштує €15 млрд. Така велика кількість нових сучасних потягів повинна була змінити обличчя регіональної залізниці у Франції.
ЧИТАЙТЕ: Ніщо не має перешкодити проведенню виборів в Україні, - Олланд
Однак, як виявилося, нові потяги є на кільканадцять сантиметрів ширші за габарити найстаріших малих місцевих залізничних станцій, зведених понад 30 років тому.
Проблема стосується близько 1,2 тисячі перонів. Речник RFF визнав, що його працівники подали залізниці неточні дані. Працівники виміряли лише ті станції, які було збудовані упродовж останніх 30 років. До тих перонів нові потяги пристосовані. Перебудови перонів вже тривають. Це коштуватиме залізниці €80 млн. Керівництво залізниці переконує, що це все таки дрібний провал, бо до більшості станцій нові потяги пристосовані.
Міністр транспорту Фредерік Кувільєр покладає вину на "абсурдну систему на залізниці" і на рішення, які прийняв минулий уряд. Зокрема на поділ у 1997 залізниці на SNCF і RFF - дві організації одна з яких відповідає за інфраструктуру, а інша за рухомий склад.
За матеріалами: tvn24.pl