Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Французька залізниця помилилася на €15 мільярдів

Французька залізниця помилилася на €15 мільярдів
Поїзд Regio 2N. Фото: newsbombardierfrance.com
Французька залізниця визнала постфактум, що замовила дві тисячі вагонів для місцевих потягів, які є занадто широкими для понад тисячі менших станцій.

"Ми зрозуміли проблему трохи запізно", - заявив Крістоф Пієдноель, речник RFF - організації, яка здійснює управління залізничною інфраструктурою.

Цікаво, що першим про цю справу повідомив французький сатиричний тижневик "Le Canard Enchaine". Новина швидко поширилася у французьких медіа і залізниця зізналися в дорогому провалі.

Проблема стосується двох тисяч нових вагонів Regio 2N фірми Bombardier, які замовила залізниця. Контракт коштує €15 млрд. Така велика кількість нових сучасних потягів повинна була змінити обличчя регіональної залізниці у Франції.

ЧИТАЙТЕ: Ніщо не має перешкодити проведенню виборів в Україні, - Олланд

Однак, як виявилося, нові потяги є на кільканадцять сантиметрів ширші за габарити найстаріших малих місцевих залізничних станцій, зведених понад 30 років тому.

Проблема стосується близько 1,2 тисячі перонів. Речник RFF визнав, що його працівники подали залізниці неточні дані. Працівники виміряли лише ті станції, які було збудовані упродовж останніх 30 років. До тих перонів нові потяги пристосовані. Перебудови перонів вже тривають. Це коштуватиме залізниці €80 млн. Керівництво залізниці переконує, що це все таки дрібний провал, бо до більшості станцій нові потяги пристосовані.

Міністр транспорту Фредерік Кувільєр покладає вину на "абсурдну систему на залізниці" і на рішення, які прийняв минулий уряд. Зокрема на поділ у 1997 залізниці на SNCF і RFF - дві організації одна з яких відповідає за інфраструктуру, а інша за рухомий склад.

За матеріалами: tvn24.pl

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян