Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Гендиректор "Борисполя" подав у відставку

Гендиректор
Фото: molbuk.ua
Генеральний директор аеропорту "Бориспіль" Сергій Гомболевський, який його очолює з 31 березня 2014 року, подав у відставку.

Про це інформує служба новин "Радіо "Київ 98 FM".

Гомболевський був призначений 31 березня 2014. Він має 17-річний досвід роботи на авіаційних підприємствах, з них 15 років - в аеропорту "Бориспіль". 

Прем'єр-міністр Арсеній Яценюк у четвер доручив міністру інфраструктури Максиму Бурбаку визначитися з питанням відповідності займаній посаді керівника аеропорту "Бориспіль". 

Днями в ЗМІ з'явилися повідомлення про нібито порушення з боку керівництва аеропорту, пов'язаних з роботою служб таксі. 

У прес-релізі аеропорту в четвер з посиланням на експертів таксомоторного ринку наголошується, що керівництво аеропорту забезпечило прозорість конкурсу з оренди автомобілів таксі, дотримується законодавства в питаннях захисту прав держави, пасажирів та перевізників. 

Як повідомляв iPress.ua, "Бориспіль" у січні цього року уклав угоду про прибирання внутрішніх і зовнішніх територій із ТзОВ "Інвайт". Ця фірма належить наближеним до олігарха-втікача Дмитра Фірташа людям. Цікаво, що керівництво Міжнародного аеропорту "Львів" імені Данила Галицького без проведення жодних тендерних процедур залучило до прибирання прилеглих територій компанію ТОВ "Інплейс Аеро".  Єдиним учасником, допущеним до торгів на всіх тендерах, було ТОВ "Інплейс Аеро", співвласником якого є ТОВ "Інвайт Системс", зареєстроване в одному будинку з ТОВ "Інвайт". Відтак стає зрозуміло, що обидві фірми були створені під одне замовлення - одна під Львів, інша – під Бориспіль.

Крім того, в прес-службі нагадали, що колегія Київського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету не знайшла порушень у порядку проведення конкурсу та допуску претендентів до участі в конкурсі. 

В аеропорту пов'язують цю ситуацію із тиском на керівництво в інтересах деяких бізнес-груп. 

ДП "Міжнародний аеропорт "Бориспіль" - найбільший аеропорт України, обслуговує понад 50% пасажирських авіаперевезень країни. Є членом Міжнародної асоціації повітряного транспорту (International Air Transport Association, IATA). 

Регулярне сполучення зі столичного аеропорту здійснюють понад 50 авіакомпаній, що експлуатують понад 100 маршрутів по всьому світу. "Бориспіль" - єдиний український аеропорт, в якому обслуговуються далекомагістральні рейси.

 

 

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян