Голова Apple вибачився перед китайськими споживачами
Голова Apple Тім Кук визнав, що у КНР були проблеми з гарантійним обслуговуванням iPad і iPhone.
Протягом двох останніх тижнів у ЗМІ країни тривала кампанія з критики політики сервісного обслуговування Apple.
Після цього на китайському сайті компанії з'явилося повідомлення, у якому йдеться, що через деякі непорозуміння у китайських споживачів могло скластися враження про зверхнє ставлення до них у компанії.
У своїй заяві Кук наголосив: "Протягом останніх двох тижнів ми отримали велику кількість відгуків щодо ремонту і гарантійного обслуговування наших пристроїв у Китаї. Ми помітили, що деякі клієнти вважають наше ставлення до них зверхнім. Ми просимо вибачення за незручності, які відчули наші китайські споживачі".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Китайська влада посилює "наїзди" на Apple
Кук пообіцяв вдосконалити політику сервісного обслуговування iPhone 4 і iPhone 4S.
У березні ЗМІ КНР розпочали обговорення теми гіршого ставлення Apple до китайських клієнтів, ніж до західних. Одним з причин незадоволення стали випадки звернення китайців у місцеві сервісні центри Apple.
При заміні пристроїв клієнти отримували не повністю нові iPhone, а пристрої зі старою задньою панеллю. Через це користувачі не могли продовжити термін гарантійного обслуговування.
Журналісти заявили, що Apple використовує мешканців Китаю, ставлячись до них зверхньо і зневажливо.
Компанія пообіцяла переглянути свою політику, і тепер сервісні центри повністю замінятимуть iPhone 4 і iPhone 4S і надаватиме нову гарантію.
За матеріалами BBC