Google інвестує півмільярда доларів у власний інтернет-магазин
Йдеться про Google Shopping Express. Це один з багатьох проектів фірми з Кремнієвої Долини. Магазин діє в трьох американських містах: Нью-Йорку, Сан-Франциско і Лос-Анджелесі. У ньому можна купити продукти, спортивне устаткування, товари для гігієни, домашнього господарства, забавки, одяг чи подарунки.
Діє це так: користувач інтернету замовляє в мережі товари, а Google надсилає свого кур’єра, який купує замовлені товари в околиці, де живе клієнт. Далі кур’єр завозить все замовникові. На цьому заробляє і Google, і місцеві магазини. Замовник платить один рахунок - навіть, якщо продукти куплені в декількох різних магазинів.
Нещодавно з'явилася інформація про те, що Amazon хоче розвивати свій інтернет-магазин AmazonFresh, який вже працює шість років. До цього часу він діяв в трьох містах США - Сієтлі, Лос-Анджелесі і Сан-Франциско. Але від вересня 2014 року буде працювати в тестовому режимі у декількох містах в Австрії і Німеччині.
За інформацією згідно німецького видання "Bild" Amazon готується до розвитку магазину на 40 ринках у всьому світі.
Google не хоче чекати поки конкурент розширить і зміцнить свої позиції. Американський технологічний портал Re/code повідомляє, що Google інвестує пів мільярда доларів у свій магазин. Компанія ще не хоче оприлюднювати деталі свого проекту, але й не заперечує його відкриття.
"Можна дуже сподіватися, бо вкладаємо у цей проект багато грошей і самі є цим дуже схвильовані", - каже шеф магазину Том Фалловс. Додає, що однією з найголовніших речей на які ставить компанія – це збільшення і покращення інструментів пошуку споживчих продуктів у пошуковику Google. Досі компанія інвестувала в працівників, які пакували і доставляли посилки, а такж у парк автомобілів, якими доставляли замовлення. Згідно американських технологічних сервісів, частина квоти в $500 млн має бути призначена на введення в дію послуги доставки товарів в інших містах США.
За матеріалами Gazeta.pl