Google позбавить користувачів зайвої реклами
Про це йдеться в офіційному блозі Google.
Ненавмисні натискання на банери в мобільних пристроях із сенсорними екранами іноді називають "проблемою товстого пальця". Натискання відбувається, коли користувач промахується і замість елемента додатка потрапляє пальцем на рекламне оголошення.
Банери з картинками розмістили у нижній частині екрана. Тепер, якщо користувач зачепить пальцем верхню межу банера, поверх рекламної картинки відобразиться кнопка "Відвідати сайт". Реклама відкриється, тільки якщо користувач натисне ще й на кнопку.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Google "погрожує" випустити планшет за $99
Аналогічний захист від випадкових натиснень вже використовується в текстових банерах.
Google стверджує, що від нових банерів виграють як користувачі, яким не доведеться переглядати нецікаву рекламу, так і рекламодавці, з яких стягуються гроші за випадкові переходи.
За результатами досліджень, які провели компанії Pontiflex і Harris Interactive, виявилося, що ненавмисними є до половини кліків на мобільних банерах.