Google проникне на сторінки Yahoo!
Компанія-власниця інтернет-порталу підписала глобальну ліцензійну угоду з Google щодо розміщення на сторінках порталу контекстної реклами.
Медіа-супровід з'являтиметься в розділах порталу, а також на сайтах-сателітаху рубриках: фінанси, новини, спорт та автомобілі. У партнерстві з Google Yahoo! сподівається збільшити прибуток від сторінок.
Керівний директор RBC Capital Markets Марк Махейні так відгукнувся про тандем пошукових гігантів: "Якби в Yahoo! не були точно впевнені в тому, що за допомогою ресурсів Google можна краще монетизувати трафік, вони б не пішли на угоду".
Після звісток про партнерство з Google акції Yahoo! підскочили на 6,3% та сягнули $21,10. Раніше цінні папери додали 1%, а їх вартість на закритті торгів у Нью-Йорку становила $19,85.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 9 способів пошуку інформації в Google, про які не знають 96% користувачів
Керівництво Yahoo! воліє партнерські відносини з великими компаніями витрати сил і грошей на створення своїх власних проектів в галузях. Генеральний директор Марісса Майєр переконана, що її компанія "здатна співпрацювати з багатьма великими гравцями, у яких достатньо ресурсів, щоб примножити віддачу від усіх тих функцій і сервісів, які ми впроваджуємо на сайті Yahoo!"
Згідно з прогнозами EMarketer, Google збереже своє лідерство на американському ринку рекламних оголошень обсягом $17,7 млрд. Частка пошукового гіганта становитиме 18%, в той час як Facebook Inc займе 15%, а Yahoo! - лише 8% ринку.
На відвідувачів сайтів Yahoo! ніяк не позначиться зміна механізмів подачі рекламних оголошень, заявили представники компанії. У блозі компанії йдеться: "Укладаючи партнерство з Google, ми сподіваємося розширити нашу мережу, надаючи користувачам більш осмислені та корисні рекламні оголошення".