Google зробить свій пошук людянішим
Новий алгоритм навчить пошуковик "думати" подібно до людини, повідомляє компанія у своєму блозі.
Спочатку нову функцію зможуть оцінити мешканці США, а згодом вона буде впроваджена по всьому світу.
Як пояснює віце-президент компанії Аміт Сінгал, раніше алгоритм пошуку міг сортувати результати тільки за ключовими словами, але не за контекстом.
"Слова Тадж Махал можуть означати різні речі для різних людей. Можна мати на увазі одну з найгарніших будівель світу, або ж музиканта-лауреата Гремі, або навіть казино в Атлантік-Сіті. Або ж і індійський ресторан поруч із вами",- говорить Сінгал.
Майбутнє пошуку
Google повідомляє, що Knowledge Graph здатен використовувати 3,5 млрд. різних атрибутів для сортування результатів пошуку. Тепер результати будуть групуватися відповідно до різноманітних альтернативних інтерпретацій. Наприклад, при пошуку відомих постатей, сайт автоматично показуватиме стислу інформацію про цю людину.
Наступним кроком у розвитку пошуку стане здатність сайту відповідати на більш складні питання, наприклад, "Які 10 найглибших озер у Африці?". Для цього пошуковику буде потрібно звертатися до багатьох джерел та опрацьовувати багато критеріїв.
Надаючи користувачеві додатковий контент, окрім типового переліку посилань, компанія наслідує в першу чергу свого конкурента - пошукову систему Bing. Подібний інтелектуальний пошук вже використовується і деякими іншими пошуковими сайтами, такими як Wolfram Alpha.