Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Іспанські аеропорти стягуватимуть з пасажирів податок

Іспанські аеропорти стягуватимуть з пасажирів податок
Фото: AFP
Деякі авіалінії наклали на пасажирів новий податок на користування своїми послугами, навіть якщо пасажири придбали квитки декілька місяців тому.

Про це повідомляє BBC.

Деякі клієнти отримали електронні листи з попередженням, що вони повинні сплатити до семи євро на одну людину, або ж скасувати своє замовлення. Інші авіалінії поки що не визначилися, чи стягувати цей податок з пасажирів, або ж самім нести додаткові витрати.

ЧИТАЙТЕ: Мілан та Болонья вводять податок на туристів

Вищі податки для авіаліній

Як повідомляють представники бюджетної авіалінії Ryanair, новий бюджет Іспанії зобов’язує авіалінії сплачувати вищі податки. За даними Європейської агенції турагентів ECTAA, сума податку різниться у залежності з конкретним аеропортом. У середньому податок зросте на 18,9%, однак для деякий аеропортів він подвоїться.

Наприклад, для Madrid-Barajas податок зросте з € 6,95 до € 14,44, а аеропорт Барселони El Prat сплачуватиме € 13,44 замість € 6,12.

Платять податок коштом туристів

Ryanair заявив, що покладе тягар податку на пасажирів, навіть тих, хто повністю оплатив квиток, тому що закон ретроспективно поширюється на тих, хто придбав квитки до 2 липня 2012 року та подорожує з 1 липня. Для тих, хто придбав квитки після 2 липня, сума податку входить в ціну квитка.

Туроператори проти

ECTAA виступила із заявою, в якій висловлюють обурення тим, що підвищення податку було запроваджено без завчасного обговорення з пасажирами. Також туроператори переживають надзвичайні труднощі, пов’язані з додатковими витратами.

Нагадаємо, МВФ погодився надати безпосередньо банкам країни фінансову допомогу на суму € 100 млрд, однак Іспанія прагне уникнути необхідності брати повний державний кредит. Тому зараз Іспанія впроваджує жорсткі заходи, щоб скоротити дефіцит бюджету від 8,5% у 2011 році до 5,3% у поточному році.

Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
Зустрілись двоє
Зустрілись двоє "легітимних". Як Мадуро планує пережити Трампа – New York Times