Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Канадські автовиробники покинули Польщу для співпраці з Росією

Канадські автовиробники покинули Польщу для співпраці з Росією
Фото: autocentre.ua
У Калінінграді канадська компанія Magna разом із російською компанією "Автотор" домовилися про нарощення потужностей автомобільного заводу, який вироблятиме не менше 250 тисяч автомобілів в рік.

У цьому році австрійська філія Канадської автомобільної компанії Magna провадила переговори щодо придбання заводу з виробництва автомобілів "Жерань" у Польщі. Канадці планували виробляти автомобілі на цьому заводі від імені Infiniti – люксового бренду японського Nissan. Але місяць тому у Nissan повідомили, що автомобілі вироблятимуть на власному заводі і відмовились від співпраці з канадською корпорацією.

Однак погодилися росіяни. На кордоні Польщі та Калінінградської області канадська Magna спільно з російським холдингом "Автотор" планує побудувати кластер заводів із виробництва автомобілів і автозапчастин, що передбачили в угоді, яку підписали наприкінці минулого тижня. На підставі цієї угоди компанія в Калінінграді також купила 60% акцій російської філії Magna.

До 2020 року в Калінінградській області планують збудувати не менше 6 заводів, що випускатимуть 250-350 тис автомобілів в рік. Половина деталей для їх виробництва надходитиме з Росії, в основному з Калінінграда, в якому збудують 15 фабрик із виробництва автозапчастин, а також новий контейнерний порт для експорту автозапчастин, - планує "Автотор".

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Криза в Європі зачепила виробників Mercedes

У свою чергу Magna протягом дев'яти місяців повинна розробити план розвитку кластера в Калінінграді та інвестувати у виробництво деталей, що вимагатиме до $3,3 млрд.

У минулому році "Автотор" зібрав в Калінінграді 222 тис автомобілів для марок BMW, Opel і корейської Hyundai/KIA. Ці автомобілі зібрали в спрощеному вигляді і відправили до Росії безмитно за спеціальними правилами для Калінінградської області. Але дія цих правил невдовзі закінчується, і "Автотор" повинен інвестувати в зварювання та фарбування машин і комплектних ліній зі збірки автомобілів, щоби в подальшому відправляти автомобілі до Росії безмитно.

Співпрацюючи з канадським концерном росіяни вбили одним пострілом двох зайців, оскільки можуть продовжувати імпортувати деталі для виробництва автомобілів без мит, не порушуючи правил СОТ, і в той же час розвивати потужний центр автомобільної промисловості на кордоні з країнами ЄС.

За матеріалами: Gazeta Wyborcza.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян