RSS
CУСПІЛЬСТВО НОВИНИ

Канал "Рада" отримав ліцензію на цифрове мовлення по всій Україні

Парламентський телеканал "Рада" отримав право на загальнонаціональне мовлення
Парламентський телеканал "Рада" переміг у конкурсі на отримання ліцензії на загальнонаціональне цифрове мовлення.
Канал "Рада" отримав ліцензію на цифрове мовлення по всій Україні
Фото: з вільних джерел

9 листопада Національна рада підбила підсумки відбору на мовлення з використанням вільного загальнонаціонального каналу мовлення багатоканальної телемережі МХ-5 (стандарт DVB-T2 (MPEG-4)).

Переміг у конкурсі парламентський телеканал "Рада", повідомляє сайт Верховної Ради.

Участь у конкурсі також брали ТОВ "Уніан ТБ", м. Київ ("УНІАН"); ТОВ "Гравіс", м. Київ ("ПЛЮСПЛЮС"); ТОВ "Новини 24 години", м. Київ ("NEWSONE"); ТОВ "Інформаційне агентство "112-Україна", м. Київ ("112 Україна").

Голова Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення  Юрій Артеменко перед голосуванням заявив:

"Я голосуватиму за "Раду". У приватних каналах ми, як правило, висловлюємо свою думку, а канал "Рада", як дзеркало. Для мене він, по суті, менш дискусійний. Державний канал має доносити правду, виборці мають знати, що відбувається в парламенті".

А директор телеканалу "Рада" Володимир Лех заявив: "Присутність телеканалу "Рада" у загальнонаціональному доступі дасть можливість ширше інформувати населення України про весь законодавчий процес в нашій державі".

Він наголосив, що канал "Рада" – єдиний в державі телеканал, який у повному обсязі транслює пленарні засідання, засідання погоджувальних рад, парламентських слухань, а також висвітлює роботу парламентських комітетів та комісій.

"Ми не робимо висновки – ми даємо право зробити їх нашим глядачам", – сказав Лех.

Члени Національної Ради одностайно проголосували за визнання переможцем конкурсу телеканал "Рада".

Зазначимо, що 10 жовтня народний депутат Сергій Лещенко заявляв, що "Блок Петра Порошенка" і "Народний фронт" під вибори отримають "новий телеканал державним коштом" – і йшлося саме про канал "Рада".

Ще тоді нардеп писав, що вже вирішено, що ліцензію отримає парламентський телеканал, а інші чотири приватних канали, які заплатили по 130 тисяч гривень конкурсної застави, просто буде "пошито в дурні": вони втратять свої гроші, бо жодних шансів в них немає.

"Вказівка виписати ліцензію каналу "Рада" уже дана Нацраді, контрольний пакет якої розподілено між БПП та "Народним фронтом". Партіями, які ведуть переговори про спільну участь у наступних виборах", – писав рівно місяць тому Лещенко.

На його думку, "передача ліцензії на мовлення каналу "Рада" є абсурдом, оскільки вже зараз він присутній у всіх кабельних мережах країни як обов'язковий канал".

Нардеп зазначав, що програмна політика каналу "апріорі буде заручником правлячої коаліції та голови Верховної Ради".

Раніше, Антимонопольний комітет України (АМКУ) постановив скасувати тендер державного телеканалу "Рада" на закупівлю обладнання для телерадіомовлення на 20 млн грн.

Нагадаємо, що цей тендер був заблокований 3 жовтня на підставі скарги ТОВ "Комтел".

У скарзі було зазначено, що телеканал виписав тендерні умови під конкретного переможця. Зокрема, мова йде про порушення п. 3 ст. 5 закону України "Про публічні закупівлі", у якому йдеться про те, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а також п. 4 ст. 22, в якому сказано про те, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію.

Телеканал "Рада" є державним підприємством і підпорядковується апарату Верховної Ради. З листопада 2014 року його очолює Володимир Лех.

 

Підписуйтесь на iPress.ua в соціальних мережах Twitter, Facebook та Google+. Будьте в курсі останніх новин. Якщо ви помітили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити редакцію
Розкажіть друзям!

Читайте новини також російською мовою.

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ
НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

КОМЕНТАРІ (0) +

Додати коментар

10 11 2017 10:37
МЕДІА
iPRESS РАДИТЬ