Керівництво Blackberry обмірковує продаж компанії
У липні голова Blackberry Торстен Хейнс зізнався, що продаж нової лінійки смартфонів у США відбувається не так успішно, як на це сподівалася компанія. Під час зібрання один з акціонерів зазначив, що початок продажів нового смартфону Z10 став катастрофою.
Хейнс зазначив, що компанія хоче розглянути усі можливості збільшення продажів смартфону Blackberry 10 і, зокрема, може створити спільне підприємство або перетворити компанію з публічної на приватну.
Із виходом нового пристрою керівництво Blackberry сподівалося відвоювати частку ринку, втрачену через конкурентів - Apple і пристроїв на системі Android від Google.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Microsoft і BlackBerry одночасно знизили ціни на свої головні гаджети
Компанія вдалася до ребрендінгу, змінивши назву з Research in Motion (RIM) на Blackberry у січні 2013 року, із початком продажів смартфону Blackberry 10.
У другому кварталі цього року компанія зазнала збитків на $84 млн і прогнозує подальші втрати у третьому кварталі.
За матеріалами BBC